Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Popup!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Last ned Opera og skru av popups.

Funker det også :thumbup:

Stengt? popup er jo under kategorien internett, men er kanskje litt dumt plasert

les retningslinjene kanskje?

Så finner du fort ut at du har brutt regel nr.8

Edit.. og det er heller ikke lov å ha animert avatar

fyfy!

Endret av _-Joacim-_
Lenke til kommentar
Får kjappe meg før denne blir stengt...  For det blir den garantert!

Jeg foretrekker Google toolbar som stopper popup'er veldig effektivt.

Stengt? popup er jo under kategorien internett, men er kanskje litt dumt plasert :ermm:

Nå er det ikke popup som bryter retningslinjene, men den andre informasjonen du kom med i post en. Du bør fjerne det snarest ellers så vanker det en utestengelse på deg.

EDIT: den er vel kanskje feilpostet også siden dette dreier seg om programvare, og det finnes det et eget forum for.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Får kjappe meg før denne blir stengt...  For det blir den garantert!

Jeg foretrekker Google toolbar som stopper popup'er veldig effektivt.

Stengt? popup er jo under kategorien internett, men er kanskje litt dumt plasert :ermm:

Nå er det ikke popup som bryter retningslinjene, men den andre informasjonen du kom med i post en. Du bør fjerne det snarest ellers så vanker det en utestengelse på deg.

EDIT: den er vel kanskje feilpostet også siden dette dreier seg om programvare, og det finnes det et eget forum for.

Linken er jo helt på trynet så akkurat det er jo ingen grunn til å stenge tråden

Lenke til kommentar

hmm, å drive med sånn prono sider / undergrundssider / cracke sider med IE er selvmord, bruk opera neste gang å trykker du ok på alt så kommer du vidre uten at det kommer spyware.

www.opera.com

og jeg husker ikke hva det het, var noe sånn popzilla eller noe en gang i tiden, brukte det på skolen.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Jeg bruker de opplistede i signaturen min... Imuniserfunksjonen i Spyboot/Spywareblaster. og Ad-watch. Da er jeg rimlig fri for det meste...

Hvis man ska bli helt sikret kan man likegodt slå av maskinen :green:

Edit: Husk ar noen av desse funlsjonene må slåes av før oppdatering av maskinen ellers har vi brått ny post under problemer :thumbup: Det gjelder vel sperrefunksjonene i Opera og Google også??

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Jeg er litt paranoid så jeg bruker:

Spybot S&D til å scanne daglig + bruker immunize-funksjonen

Ad-aware til å scanne nesten daglig

Spywareblaster til å blokkere activeX spyware og pop-ups

AdShield til å blokkere pop-ups og reklamebannere.

I tillegg bruker jeg selvfølgelig et oppdatert anti-virus program og en brannmur (både i software og router).

Har ikke sett en pop-up på år og dag. (selv med IE på snuskete sider).

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...