Jakartabebopp Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) jo, og det gikk jo forsåvidt ut på det samme? det er jo tross alt bare et hjernedødt FPS (med de nokså lame snike-delene), men jeg var glad i det fordet nei, nå skal jeg slutte å være teit og kverrulerende joda, det er et par NPC'er i doom3, men jeg tror de legger mest av arbeidet i at man er alene mot alle de fordømte monstrene. de og lyden av dem :S Endret 16. mars 2004 av rasgar Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 For guds skyld, nei!!! Disse AI-loffene som bare flyr rundt og ikke helt vet hva de gjør på skal IKKE få ødelegge dette klassespillet!!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 dette fikk meg til å tenke på på noe, ingen har klaget på AIen til doom, wolfenstein 3d eller duke nukem 3d. kanskje spill makerne bør få tilbake AI i de gamle spillene.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 dette fikk meg til å tenke på på noe, ingen har klaget på AIen til doom, wolfenstein 3d eller duke nukem 3d. kanskje spill makerne bør få tilbake AI i de gamle spillene.. Det er simpelten umulig å klage på AI`en i disse spillene AI`en blir vanskeligere jo større landskap osv, det er på spil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå