Windoge Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei. Lurer på litt her om man vil ha medkjempere i Doom 3 som hjelper deg med å ta monsterne ? Synes dette er viktig, de har fått det fint til i blandt annet Half-Life. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 vet ikke, doom er liksom ikke et spill der jeg ser for meg masse folk som skal hjelpe deg Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 vet ikke, doom er liksom ikke et spill der jeg ser for meg masse folk som skal hjelpe deg er enig i det. det blir ikkje så skummelt når du veit at du har ein som dekker ryggen din. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 vet ikke, doom er liksom ikke et spill der jeg ser for meg masse folk som skal hjelpe deg er enig i det. det blir ikkje så skummelt når du veit at du har ein som dekker ryggen din. med mindre du ikke hører eller ser han lenger og finner han senere spredd utover et større område Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Utviklerne har sagt at det vil bli medhjelpere i Doom 3, blandt annet forskere... Om bare John Carmack & co kunne få fart på seg! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 vet ikke, doom er liksom ikke et spill der jeg ser for meg masse folk som skal hjelpe deg er enig i det. det blir ikkje så skummelt når du veit at du har ein som dekker ryggen din. med mindre du ikke hører eller ser han lenger og finner han senere spredd utover et større område Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Uten medhjelpere blir det et alt for ensformig spill og mere urealistisk, blir det lite av dette så vet jeg ikke om jeg blir å kjøpe det ;/ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 eg har sett bilder med andre (tilsynelatende vennlegsinna) personar. så det vert sikkert medhjelparar i deler av spelet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Bare fordi et spill ikke oppfyller noen "krav" så er det ikke nok grunn til å ikke kjøpe det? Altså å ikke skaffe et spill fordi det blir lite hjelpe fra andre i spillet er bare for tynn grunn. Synes gamere bare blir for kravstore for tiden. Bare den skumle atmosfæren er nok til at jeg kommer til å spille Doom 3 om det er medhjelpere er det et pluss, men hva så. Personalet på basen er gjort om til zombier, kan da ikke være mange igjen da... Jeg håper at Doom 3 får en god historie som også for en verdig film versjon. Endret 15. mars 2004 av TCi Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 jada, du må få hjelp av ihvertfall en NPC (en liten professor) til noe sånt som en eyescan eller handscan .. ^Th0mas^, da. poenger med spillet er jo å skremme livskiten ut av deg, ikke at du skal føle deg trygg fordi du har en annen kær med HMG ved sidna deg (som sagt, med mindre han bare forsvinner i en stor bloddam og at man finner vedkommende spredd utover et større område senere ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Uten medhjelpere blir det et alt for ensformig spill og mere urealistisk, blir det lite av dette så vet jeg ikke om jeg blir å kjøpe det ;/ du er på mars! det kryr av monstere! jeg tror båten får realisme har godt for lenge siden... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Tenker jo litt på gameplayet også da.. Trenger ikke nødvendigvis ha lik smak.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hehe, er jo en begrensning på hvor mange som tør å kjempe mot de monstrene da, de fleste ville jo først pisset på seg selv for så å tatt selvmord i en slik situasjon Det er jo bare helten som tør noe slikt! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Gameplay i Doom: Hent blått keycard -> Hent Rødt Keycard -> Hent Gult Keycard... Gå til exit... Beste gameplayet noensinne. Hvorfor ødelegge med forskere? Huff. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Doom virker jo som ett survivial-horror FPS..litt dumt med en shit load andre folk labbende rundt da.. MEn en og annen NPC bortgjemt i kott her og der hadde jo vært koselig.. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 vet ikke, doom er liksom ikke et spill der jeg ser for meg masse folk som skal hjelpe deg er enig i det. det blir ikkje så skummelt når du veit at du har ein som dekker ryggen din. med mindre du ikke hører eller ser han lenger og finner han senere spredd utover et større område Eller at du hører noen motbydelige lyder bak ryggen din, snur deg rundt og oppdager at han har mutert til en zombie som forsøker å ete deg! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Gameplay i Doom: Hent blått keycard -> Hent Rødt Keycard -> Hent Gult Keycard... Gå til exit... Beste gameplayet noensinne. Hvorfor ødelegge med forskere? Huff. Minner meg of Doom II, Wolf3D, Commander Keen osv... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Gameplay i Doom: Hent blått keycard -> Hent Rødt Keycard -> Hent Gult Keycard... Gå til exit... Beste gameplayet noensinne. Hvorfor ødelegge med forskere? Huff. Minner meg of Doom II, Wolf3D, Commander Keen osv... doom III er vel strengt tatt oppfølgeren til doom II? edit: post 500 Endret 15. mars 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Gameplay i Doom: Hent blått keycard -> Hent Rødt Keycard -> Hent Gult Keycard... Gå til exit... Beste gameplayet noensinne. Hvorfor ødelegge med forskere? Huff. Minner meg of Doom II, Wolf3D, Commander Keen osv... doom III er vel strengt tatt oppfølgeren til doom II? edit: post 500 Jo, men synes det blir et rart system! Var ikke Return to Castle Wolfenstein oppfølgeren til Wolf3D ? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jo, og det gikk jo forsåvidt ut på det samme? det er jo tross alt bare et hjernedødt FPS (med de nokså lame snike-delene), men jeg var glad i det fordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå