Ravn Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ganske N00b-spørsmål men here goes... Går det an å skifte view i BF? En gang jeg var i fly så jeg flyet bakfra. Vet ikke hvorfor... Alle andre ganger sitter jeg i cockpiten (FP-view). Lurer litt på dette. En annen ting. Sniping... går skuddene usannsynlig sakte eller? Treffer jo aldri... Har spillt sniper i CS, Call of Duty o.l. og der treffer jeg som regel alltid. Er det delay på kulene for å få det realistisk ( 1942-aktig da sniperrifler ikke var som dagens utgaver)? På forhånd takk. Ganske teite spørsmål, men som min far sier: "Det er bedre å spørre om noe en gang for mye enn en gang for lite!" eller "Det er bedre å virke som en idiot før det smeller, enn mens det smeller (han har vel aldri sagt det, men jeg synes i grunn det var en lur ting... JA jeg kjeder meg litt atm). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Trykk "c" eller så kan du jo rett og slett sjekke kontrollene i setup. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 sjekking av kontroller er oppskrytt Men ang. sniping da, noen som har noe intel? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er hvertfall veldig tricky å treffe mål i bevegelse. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 sjekking av kontroller er oppskrytt Men ang. sniping da, noen som har noe intel? Ja det er "litt" vanskelig å snipe i BF 1942,tror den har dårlig effekt, virker som du må treffe 2-3 ganger for man dør.Anbefaller deg å skaffe deg en Tank i steden. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Sniping i BF er ikke den letteste saken i verden, men når man kommer inn i det så er det ikke så vanskelig. To hint: Ligg i ro og sikt etter hodet. Beveger du på deg er det helt umulig. Hodet er riktignok lite, men skyter du i kroppen så må du ut med et par skudd til og så heldig med å treffe er du ikke med mindre personen er stokk dum og legger seg ned midt i et åpent område. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Du kan også skifte kameravinkler fra F9 til F12 om jeg ikke husker helt feil. Jeg har en Hatpad (eller hva det nå heter) på sticka mi og der skifter jeg vinkler. Helt uunvæerlig når du er i en dogfight. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Jeg har ikke forandra noe på kontrollene og bruker "c" på tastaturet til å bytte vinkler edit: Leifern Endret 15. mars 2004 av Rampage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå