Gå til innhold

Litt BF-spørsmål

Anbefalte innlegg

Ganske N00b-spørsmål men here goes... Går det an å skifte view i BF? En gang jeg var i fly så jeg flyet bakfra. Vet ikke hvorfor... Alle andre ganger sitter jeg i cockpiten (FP-view). Lurer litt på dette. En annen ting. Sniping... går skuddene usannsynlig sakte eller? Treffer jo aldri... Har spillt sniper i CS, Call of Duty o.l. og der treffer jeg som regel alltid. Er det delay på kulene for å få det realistisk ( 1942-aktig da sniperrifler ikke var som dagens utgaver)? På forhånd takk.

Ganske teite spørsmål, men som min far sier: "Det er bedre å spørre om noe en gang for mye enn en gang for lite!" eller "Det er bedre å virke som en idiot før det smeller, enn mens det smeller (han har vel aldri sagt det, men jeg synes i grunn det var en lur ting... JA jeg kjeder meg litt atm).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sjekking av kontroller er oppskrytt ;) Men ang. sniping da, noen som har noe intel?

Ja det er "litt" vanskelig å snipe i BF 1942,tror den har dårlig effekt, virker som du må treffe 2-3 ganger for man dør.Anbefaller deg å skaffe deg en Tank i steden.

Lenke til kommentar

Sniping i BF er ikke den letteste saken i verden, men når man kommer inn i det så er det ikke så vanskelig. To hint: Ligg i ro og sikt etter hodet. Beveger du på deg er det helt umulig. Hodet er riktignok lite, men skyter du i kroppen så må du ut med et par skudd til og så heldig med å treffe er du ikke med mindre personen er stokk dum og legger seg ned midt i et åpent område.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...