Elensar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det hakkar når eg spelar og når eg er ferdig med eit brett slår data makina mi av seg sjølv. Kva kann eg gjera får å løyse problemet? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Skru den seg av bare når du er ferdig med et brett, og bare i BF? Hvis det gjør det bare når du spiller BF så oppdater drivere til skjermkort, hovedkort, lydkort og patch spillet om du ikke har gjort det. Om det gjør det til andre tider så har du ustabilitet som kan skyldes: Varmeproblemer, dårlig kombinasjon av komponenter (spesielt minnebrikker) overklokking og/eller feil innstilling av drivere. Hvis du har et ATI kort så skru av VPU protect og Fastwrite. Hakkingen kan skyldes både det over og at du har på for høy grafisk innstilling. Skru ned et par hakk på oppløsning og andre innstillinger og hvis du har på AA (antialiasing) og AF (anti strophic filtering) så skru det av eller ned Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hadde samme prob i IGI2 da fant jeg ut at jeg hadde for lite ram (256) til å kjøre med den grafikken jeg gjorde. skrudde ned litt og alt funka fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå