AvIOn Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei og hå. Vet ikke om denne posten er litt feilplassert, men jeg fnat ikke noen andre plasser det kunne passe. Jeg har sett en del på www.frozencpu.com nå, og DAMN de har mye jeg har lyst på. Men er det noen her som har bestillt derfra og vet litt om hvordan de sender, fraktpris til norge, toll/moms og annet norsk drittkostnader som staten skal ha... takk på forhånd:D Lenke til kommentar
cc Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Handlet fra dem nå nettopp, med Visa. Bestilte en haug med varer på følgende tidspunkt: "Sat 13/03/2004 3:14 PM". De sendte nettopp en mail om forsendelsen , tidspunkt "Tue 16/03/2004 2:05 AM". Bestilt i helga, sendt midt på dagen tirsdag. Greit nok. Jeg valgte billigste frakt, det sto i siste mailen at det kunne bli 2 uker - dette er med USPS Global. Bestilte egentlig ingenting stort og tungt, men porto kom fort opp i $70, den raskeste portoen kostet ca $130 (!) Fikk brev fra Tollvesenet for noen dager siden også. De har etter mange klager redusert prisene på selvfortolling, og nå er det kr 70 for fortolling av varer med verdi 200 - 1000, og kr. 150 hvis mer enn 1000kr. Mva kommer sikkert i tillegg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå