ChainDoG Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 lurer på hvilke erfaringer dere har med forskjellige firewalls. gratis eller ikke. feks mcafee, zonealarm osv.. kjører selv norton firewall, og er på utkikk etter et alternativ, da jeg tror det finnes bedre og mindre ressurskrevende programer der ute (?) Lenke til kommentar
Timur Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Anbefaler McAfee ! Den gir deg ganske bra sikkerhet siden du må godta alle innkommende/utgående programmer som vil ha tilgang til internett. Den tar heller ikke masse ressurser og kommer med hyppige oppdateringer. ZoneAlarm har jeg også hørt en del skryt om, men desverre har jeg ikke prøvd denne selv. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hardware basert bruker vel 0% i resurser tror eg... Ellers så er vel zone alarm noe som bruker lite. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei, har kjørt zonealarm en god del, men har gått over til å kjøre sygate sin personal firewall, grei og sette opp, også hvis du må manuelt blokke noen porter. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 kjører nå zonealarm.. og min erfaring synes at det bruker mindre av minnet en norton, men mer av cpu`n.. hopper iallefall høyere enn før (idle) hos meg. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 har zonealarm pro 4.5 elns med hackerID jeg + at jeg kjører panda internet security utenom.... zonealarmen bruker minst system av de 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå