hemo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 På sida http://gamefreak.lax-festival.com/vir/ står det noko som eg ikkje finn igjen hos Norman. Er dette scam? I så fall burde Normal få lax-festival.com til å fjerna sido... Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) er vel mest sansynelig en Hoax, ettersom Norman har annet web design. og det ikke skal være mulig og bli infisert via MSN, med mindre du motar filer. KILDE: Microsoft og Norman. www.norman.no www.microsoft.com Edit : HURRA! 100 hehe Endret 15. mars 2004 av Octavian Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Viruset eksisterer, men om det går via messenger som angitt på den siden, er jeg ikke sikker på. Symantec har følgende : http://securityresponse.symantec.com/[email protected] Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Særlig fordi det nå er populært å ha en X i navnet for "å minnes de som døde i Madrid" [OT] På 8 minutter og 37 sekunder dør det like mange barn under 5 år som det døde mennesker totalt i terroraksjonene i Spania... [/OT] Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Veit ikkje anna enn at eg fekk melding av eindel kontaktar på MSN igår der dei sa noko som ca var slik: "Legg til en X forran nicket ditt for å vise sympati med ofrene for terroraksjonen i Spania. Send denne videre til alle dine kontakter som er online" (Og ja, alle dei som sa det til meg skreiv det inn sjølv.. så det var ikkje noko virus som la til ein X iallefall ) Menmen, får sjå kva som skjer.. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Is a mass-mailing worm that opens a backdoor on TCP ports 80 and 1080 Can download and execute arbitrary files Performs a Denial of Service (DoS) against www.symantec.com. The worm arrives as an attachment with the file extension .bat, .com, .cmd, .exe, .pif, .scr, or .zip. The From: line of the email may be spoofed. virker vel som om den kommer i en "koselig" E-mail. trur nå forsåvidt den norman siden er ganske fake, ettersom den ikke er oppdaget av norman, den står hværtfall ikke på listen deres, (nyeste, der er MydoomF) Endret 15. mars 2004 av Octavian Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Var litt rart ja. Har sett en del kamerater har satt X foran nicket for å vise respekt til ofrene Madrid. Har aldri likt denne måten å "vise respekt" på så det gadd jeg ikke. Artig om det virkelig var noe i det. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Veit ikkje anna enn at eg fekk melding av eindel kontaktar på MSN igår der dei sa noko som ca var slik: "Legg til en X forran nicket ditt for å vise sympati med ofrene for terroraksjonen i Spania. Send denne videre til alle dine kontakter som er online"(Og ja, alle dei som sa det til meg skreiv det inn sjølv.. så det var ikkje noko virus som la til ein X iallefall ) Menmen, får sjå kva som skjer.. minner grusomt mye om alle de kjede brevene som kommer hele tiden... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Veit ikkje anna enn at eg fekk melding av eindel kontaktar på MSN igår der dei sa noko som ca var slik: "Legg til en X forran nicket ditt for å vise sympati med ofrene for terroraksjonen i Spania. Send denne videre til alle dine kontakter som er online"(Og ja, alle dei som sa det til meg skreiv det inn sjølv.. så det var ikkje noko virus som la til ein X iallefall ) Menmen, får sjå kva som skjer.. minner grusomt mye om alle de kjede brevene som kommer hele tiden... Nettopp. Derfor hvertfall jeg ikke orket. Wow, vise respekt ved å signe seg på et kjedebrev. Nei da gjør jeg heller noe solidariskarbeid som å samle inn penger eller noe slikt. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Joda, på http://gamefreak.lax-festival.com/vir/ står det no: You Are pwnd By Zolo and Tenshi About the message about the "X" in front off all MSN Messenger nicknames, could give people W32/MyDoom.G@mm IS FAKE There is NO WAY you can get any type of virus from having this X in your nick name, and it was just bullshit. We made the "Norman.com" site message as a fake message, no real at all. We have now removed this message, and say again. FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE It was just made because it was annoying that everyone was nagging about the X, so we wanted to see if we could get the X away from peoples nick. But the fake message and site link did spread faster than we would ever believe. The message did reach (as we know about) Sweden, Norway, Holland, Germany, Italy, Canada, parts of U.S.A, Australia and maybe more country's. NORMAN ANTIVIRUS HAD NOTHING TO DO WITH THE MESSAGE, IT WAS FAKE Sorry norman, it will not happen again. Regards Tenshi and Zolo Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 haha, jeg sendte den til norman samtidig som jeg posta første svaret mitt i denne tråden Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jepp, skjønte det. Var jo litt gøy da. Så hele kontaktlisten min skifte nick. Helt enig i selve "budskapet". X meg her og X med der. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 er fortsatt noen i min liste som har det, men nickene blir raskt forandret rundt om kring, var jo en bra fake side da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå