:---{D Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Når jeg var på vei hjem fra skolen i dag skulle jeg bare se på mobilen... Den var av, og uten å tenke noe mer på det prøvde jeg å skru den på.. Da den kom på kom nokia merket som vanlig, men etter et sekund forsvent det litt etter litt ganske fort.. Hvis jeg forsatte å ha den på kom nokia merket 2 sekunder etter at det hadde forsvunnet helt.... Det virker nesten som at Nokia har lagd telefonen sånn Er det noen som har hatt samme problem??? Jeg har idiot-forsikring på den, men..... Endret 15. mars 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ikke bli sur om jeg tar feil, men det der høres veldig ut som flatt batteri.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 enig... flatt batteri.... ps. d er vel ikke du som selger til choosebakken Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Det fortsatte å skje mens jeg hadde den på ladern også... Pluss at jeg hadde hadde ladet den hale natten... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) ta ut minnekortet, ta og prøv et anna batteri og simkort... Hvis d ikke skjer noe; ta deg endelig en dukkert med bade leken eller gå til verksted Endret 15. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 ta og prøv et anna batteri og simkort... Har ikke noe annet likt batteri.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Så prøv å ta ut alt det tullet ( minnekort, batteri og simkort) og start den på nytt etter det.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Så prøv å ta ut alt det tullet ( minnekort, batteri og simkort) og start den på nytt etter det.. prøvd det også... Det er litt vanskelig å starte uten batteri da! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hadde samme problemet med min engang... Batteri målern sto på fullt, men batteriet var helt flatt(bortsett fra at Nokia merket kom opp) Var bare å lade den en time så funka den fett igjen! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 scary! Trudde først det var flatt batteri som rammet deg. Men tror nok du må be om hjelp hos forhandleren din jah. Viss ikke noe av de andre sier funker Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Hadde samme problemet med min engang... Batteri målern sto på fullt, men batteriet var helt flatt(bortsett fra at Nokia merket kom opp) Var bare å lade den en time så funka den fett igjen! Nå har den vært sånn en dag nå.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Så ta den med til service da vel. De døde har ikke til vane for å våkne til live igjen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Så ta den med til service da vel. De døde har ikke til vane for å våkne til live igjen. Er på service nå....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå