Stigb Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Sitter her og tester en server, og i den sammenheng skulle jeg gjerne ha provosert frem en Blue Screen. Skulle gjerne ha sett en del påståtte funksjoner i aktivitet. Er det noen som vet om noe verktøy evnt. kommandoer for dette? Mvh Stigb Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Usikker om det faktisk fungerer, det virker litt for vanvittig, kompiler følgende C program: void main( void ) { for(; printf("ttbbbbbbbb"); } Prøv evt. å varier antallet b (4,8,16 f.eks). Skulle visstnok gi en BSOD/hardcrash eller noe - har ikke fått prøvd det hjemme selv! Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Hehe. Prøvde selv nå på en NT40 maskin med SP6 - BSOD all the way! LOL ass. Et program på 2 linjer gir NT BSOD. Nice. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Ellers har jeg et mislykka Delphi-prog som lager BSOD i win9x, ikke testa i win2k ennå. (prøvde om man kunne kjøre et pascal-prog som console-app i Delphi, det funka heller dårlig:) Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Quote: On 2001-10-30 09:50, GalFisk skrev:Ellers har jeg et mislykka Delphi-prog som lager BSOD i win9x, ikke testa i win2k ennå. (prøvde om man kunne kjøre et pascal-prog som console-app i Delphi, det funka heller dårlig:) Hehe. BSOD i win9x skal *overhodet* ingenting til. Du kan ikke sammenlikne BSOD i NT og Win9x - i NT (altså, NT40, W2K og XP) er det kun (i teorien, det er jo MS så det er ikke slik i praksis) drivere/hardware feil som skal kunne gi BSOD - i Win9x kan alle mulige programmer gi BSOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå