Prowl Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) EDIT: Forresten, ligner ikke mye på BOB, men en eller annen krigsfilm er jeg sikkert på at det er fra, den passet perfekt i hvertfall.. Endret 15. mars 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Takker for godord Fonta heter "Minion" EDIT: Er det den de bruker i BOB-logoen? Tøfft Det er uansett en veldig ren og fin font, synes jeg Skal også nevnes at jeg har kjørt mellomrom mellom alle bokstavene, for å gi litt mer luft og bredde Er nok det som gir den looken dere prater om. Endret 15. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Trådstarter er veeeedlig fornøyd! HalTan er genial! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 @Haltan: fonten public noe sted? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Takk åzznåff Svendsen: si det... Jeg har ihvertfall ikke lasta'n ned ulovlig... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er ikke det en standar font? jeg har den, har aldri lastet den ned.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ble faktisk veldig stylish til slutt HælTis! men ingen som would like to tell me hvilket klassetrinn dette skal brukes i? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Haltan, serøst den var rå g00d man Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Takk for godord osv.. men seriøst. Det er sammenklining av 4 små bilder + fargejsuteringer, ett overlay-layer med rødfarge på toppen og en standard font... ikke mye å skryte av.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Takk for godord osv.. men seriøst. Det er sammenklining av 4 små bilder + fargejsuteringer, ett overlay-layer med rødfarge på toppen og en standard font... ikke mye å skryte av.. "Less is more" Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Takk for godord osv.. men seriøst. Det er sammenklining av 4 små bilder + fargejsuteringer, ett overlay-layer med rødfarge på toppen og en standard font... ikke mye å skryte av.. Det er ikke måten du har sveiset sammen bildene på som jeg synes er bra, det er piece of cake.. men den phete overskriften var konge.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 DET skjønner jeg da... Men det er fremdeles flisespikkeri med en standard font Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå