apekatten123 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har kjøpt en msi mega 180 deluxe! Den er det innebygd radio og cd avspiller før du starter opp maskinen.. Jeg puttet inn strømkabelen og trykte på påknappen... Plutselig smalt det, og så jeg en flamme ut av strømforsyninga! Og etter det dro jeg ut strømkabelen. Det som er spørsmålet, får jeg igjen ny? Vil en nettbutikk tro på meg? Gjelder garantien. www.pcutstyr.no er butikken jeg kjøpte den av. Vet det er et dumt spørsmål, men for å være sikker stiller jeg det! Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Regner med at du vil få igjen en ny hvis det ikke står noe lurt i bruksanvisningen som du kanskje ikke har gjort.... (feks. sjekk at den røde bryteren på strømforsyningen står på 220V og ikke 110V) Men sansynligvis vil du nok få en ny Endret 15. mars 2004 av John_^ Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ja det mener jeg du har krav på! kontakt forbrukerrådet og de vil hjelpe deg! Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Sjekka den stod på 220v ja! Huff, jævlig stusselig altså! Venta på den siden i januar da jeg hørte om den! Men fin var den da.. Får satse på det! Lenke til kommentar
allvis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det der kan være overspenning, fra lyn, eller annet i nettet. Det, får du dekket av husforsikringen, få maskina testet av fag mann og få utskrevet skaderapport, uansett så vil du trenge det, overfor selger eller forsikring. finn også ut om det lynte der du bor , den dagen. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Var det mer enn psu som gikk til h***? Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Nei, ser ikke slik ut! Rammen funker, prossesorern vet jeg ingenting om! Det får jeg finne ut! men det er bare en 750mhz anyway! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå