Gå til innhold

Da har jeg bestillt min Dell I8600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor 12mil fra oslo..Så det skal nok gå raskt da.. Men må jo godkjennes først av kreditten tenker jeg.. Det kan jo ta sin tid.

 

har ikke fått ordrebekreftelse ennå. Når kommer den?

 

EDIT: Hvordan er maskinen da jeg får den, med OS og sånn? Burde kanskje formatere til NTFS og innstallere windows xp på nytt mulignes?

Endret av magnus85
Lenke til kommentar

Postkontoret? Har ikke hørt om noen som har fått den med posten.

Schenker frakter fra Irland til Alnabru, der overtar Linjegods. Privatpersoner får et brev fra Linjegods med beskjed om å komme å hente den selv når den er ankommet din nærmese Linjegods expedisjon (eller eventuelle sammarbeidspartnere). Mulig Linjegods kjører varene ut til kundene noen plasser, men iallefall ikke her oppe i Nord :no:

 

Følg med på sporingen til Schenker, når den kommer til Alnabru finner du ett "Waybill" nummer, dette brukes til å spore på Linjegods.no

 

 

btw, Gratulerer med bestillingen, det må være noe av det mest gjennomtenkte som er gjort på lenge ;)

Lenke til kommentar
Ifølge din avtale med Dell når man bestiller skal pakken leveres på døra,

dette kan ikkje Linjegods nekte.

Mulig det , men på Linjegods her i byen sa de at de sendte ut brev om at pakken var kommet, "Kom & Hent", mulig du da kan ringe tilbake og forlange den levert på døra, og at du da sitter hjemme hele Torsdagen og venter.

Selv ikke Det Kongelige Norske Postvesnet stå & ringer på døra di hele dagen.

 

Jeg tok heller å kjørte ned og hentet den da jeg så på sporinga at den var ankommet istedet for å vente noen dager ekstra på brevet. Mulig de har andre rutiner andre plasser. Er du ivrig så ringer du & hører med de, feks når den er sendt fra Alnabru så vet de hvilken dag de har den er fremme i Frakkefjord eller hvor du nå måtte bo.

Lenke til kommentar
Ifølge din avtale med Dell når man bestiller skal pakken leveres på døra,

dette kan ikkje Linjegods nekte.

Mulig det , men på Linjegods her i byen sa de at de sendte ut brev om at pakken var kommet, "Kom & Hent", mulig du da kan ringe tilbake og forlange den levert på døra, og at du da sitter hjemme hele Torsdagen og venter.

Selv ikke Det Kongelige Norske Postvesnet stå & ringer på døra di hele dagen.

 

Jeg tok heller å kjørte ned og hentet den da jeg så på sporinga at den var ankommet istedet for å vente noen dager ekstra på brevet. Mulig de har andre rutiner andre plasser. Er du ivrig så ringer du & hører med de, feks når den er sendt fra Alnabru så vet de hvilken dag de har den er fremme i Frakkefjord eller hvor du nå måtte bo.

Gjør Linjegods den jobben som er blitt betalt for når det gjelder

transport av Dell maskiner skal dette leveres på døra, den som

levere skal ringe deg om ikkje leveringstid er avtalt tidligere.

 

Det er ingen problem å ringe Linjegods og be dæm komme med

pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...