Gå til innhold

Musepeker drar tilbake til start


Anbefalte innlegg

Noe som er helt sinnsykt irriterende er at musepekeren min søker tilbake til startmenyen min hele tiden. Musepekeren min er i ro et øyeblikk, og så drar den tilbake til start nede i venstre hjørne. Jeg har Windows XP. Har Logitech MouseMan og Tastatur trådløst. Er det noen som har vært borti det samme problemet, og som har en løsning på det hele? Har vært på musegenskapene og sjekket, og det skal ikke være noen problemer der.

 

 

bono_head

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har dette paa min laptop, og fra jobben har eg funnet ut at noen ganger er det en feil paa musen eller tasterturet... jeg skal sende min in snart....

hope it helps

 

Erik

Har ikke hatt problemet tidligere. Begynte for en måned siden. Har windows XP, og har tilogmed formatert harddisken (ikke pga musen), uten at det hjelper. Musepekeren min er fortsatt i seeker mode.

Lenke til kommentar
Du kan også ha besøk av "fremmede". Kjør programmene i signaturen min. :thumbup:

skal ihvertfall sjekke :-)

 

har installert Norton Antivirus, A2, ZoneAlarm, og TDS-3. Scanner nokså ofte. Er litt paranoid av meg :-) I tillegg er det kun webmail som teller.

 

Men jeg må innrømme at pekeren min kanskje bare går ned i venstre hjørne. Uansett er det sinnsykt irriterende. Plutselig "snurrer" jeg bare når jeg spiller Battlefield. Da har pekeren min "gjort Jobben sin"...

 

 

-b-

Lenke til kommentar
Du kan også ha besøk av "fremmede". Kjør programmene i signaturen min. :thumbup:

Spyware eller virus som drar musen ned til Start-knappen? :dontgetit:

Tviler. Lurer på hva "nytteverdien" i det er.

En nabo hadde ESEPOR C (tror jeg den het) ...en trojaner... foruten å hijacke Eksplorer flyttet den rundt på musepekeren. Siden det var en trojaner var den vanskelig å finne, og maskinen måtte settes i safe mode og slå av system gjenopretting for å få fjernet... Før vi fikk gjort dette riktig kom den tilbake dagen etter og flyttet på musepekeren... :green:

Jeg vet ikke hvilken nytte den hadde av det...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har samme problem, men hos meg stikker den ikke bare ned i ett hjørne, det er litt tilfeldig hvor den stikker. Den på en måte "teleporter" seg rundt på skjermen. Og det er ikke virus, jeg har reinstallert windows mange ganger. Selv om jeg trekker ut musa, skjer det.

Og det skjer bare noen ganger når jeg booter opp, og jeg trenger bare å reboote for å fixe det. Men enten klikker den som bare pokker, ellers er den helt fin... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...