Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bedre ADSL-tjenester i vente

Anbefalte innlegg

[ jeg har ikke no virus progam i det helle tatt og pcen min funker fett sitter og download er endel og så nextegent har superraske linjer! holder 1084 kb på iteavisen helle tiden!

anbefaler deg det :thumbs:

Hvor lenge var Adam i paradiset...

Redd fettet ditt snart tørker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å kalle folk som ikke har antivirus idioter er helt feil... bruker man firewall, styrer unna outlook og oppdaterer windows slipper man unna 99% av virusene. sådetså

ontopic: bruker NGT og kommer til å fortsette med det til noen kommer med sdls eller bedre ut hastighet. telenor blir aldri at alternativ (tror jeg)

Endret av zadu
Lenke til kommentar
å kalle folk som ikke har antivirus idioter er helt feil... bruker man firewall, styrer unna outlook og oppdaterer windows slipper man unna 99% av virusene. sådetså

Enig,stygt å kalle folk idioter. :wow:

Er litt(eller mye)naivt å si at du ikke trenger AV når du er ute å kjører win.

Lenke til kommentar

Ja er enig i å kalle folk som ikke har virus program for idioter er feil, vil heller kalle dem for dumme. PS: Lurer på hvor lenge det går før han kommer inn her og skal ha hjelp med å fjerne virus fra maskin?

Firevall stopper ikke virus?

Lenke til kommentar
Damn... Tror jeg må ringe inn til telenor og avbestille fort som f***... Vi kan få adsl den 20. denne måneden, så regner med at jeg kan bestille det nye greiene i stedet...

Regner med at alle som betaler 549,- /mnd får tilbudet om 2048kbps linje...

Lenke til kommentar
Avbestille nextgentel??? Gal eller? Telenor kommer aldri til å klare dette, de prøver å beholde de kundene de har og sliter tydeligvis med å få tak i nye. Hadde ikke turt å satse på det. Nextgentel har jo akkurat satt opp hastigheten og ned prisen, hold nextgentel du! ;):yes:

Jeg kommer til og beholde nextgentel mye mye bedere hastighet...og det er jo det som teller

Lenge leve nextgentel :thumbs:

Lenke til kommentar

Lurer på når endel av dere som sitter å poster her skal forstå at Nextgentel å Telenor ikke sloss om de samme kundene i markedet... Telenor har å vil alltid ha størst mulighet/kapasitet til å nå ut til den "normale" brukern av internett , som ikke trenger fet upload.. Men som bare vil ha billig internett som kan stå på hele tiden til en fast pris..

Dessuten er det faktisk et fortrinn at Telenor levere fast telefoni, hvorfor ikke ha alt i et selskap.. En faktura :)

Synes ikke fallet ifra 67 % til 61 % i markedsandel er mye.. Tror også flertallet er fornøyd med telenor... Så til dere som "liksom" skal være så kule å rakke ned på Telenor.. Dere burde finne på noe annet å gjøre.. Folk hører ikke på dere allikvel..

Og til dere som tror at Telenor har monopol situasjon... Skjerp dere. Er det noen som blir fulgt nøye og " dratt" i øra hele tiden så er det Telenor. Post og Teletilsynet og konkurransetilsynet følger med dem.. Så at de gjør er etter spillereglene å mere til..

Takk for at du gadd å lese :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...