Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bedre ADSL-tjenester i vente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Den nye ADSL-porteføljen er basert på tilbakemeldinger fra markedet. Disse endringene vil gjøre oss mer attraktive og gjennom dette tror vi at enda flere kunder vil velge bredbånd fra Telenor,

joda, enda flere intet anene foreldre..... :no:

telenor blir vel fremdeles LAAAAAANGT der nede antar jeg......

er ikke helt inne på prisene til telenor, men mener at de har lavere uppload, + en del nedetid og andre problemer.... Men dette er som sagt ikke noe jeg er 100% på...

Lenke til kommentar

Telenor hadde, i den tiden jeg hadde de, veldig liten nedetid. Par, tre ganger i løpet av en treårs periode. Oa alle gangene var det fordi noen eksterne hadde gravd over kabelen. Alle gangene ble det reparert samme dag. I tillegg har de uten tvil en av de beste support tjenestene på markedet.

Men de er desverre litt for dyre.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Sammme her.. aldri opplevd nedetid, men det forsvarer likevel ikke prisene, hastighetene og kvote-systemet. Må si jeg gleder meg meget til i morra.. er dritt lei den treige 704/128 linja mi med 10 GB/mnd.. skal bli spennende og se hva Telenor vil komme med i morra!

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir så mye å rope hurra for..

Tipper di kommer med noe lignende chello,lav hastighet til lav pris...

Det er det di fleste har brukt for...folk som kun leser mail og nyheter..

Men det ligger ikke så mye penger i akkuratt det så vi får se..

TaZ

Lenke til kommentar

nedtiden jeg hadde med adsl var da det var noe kjøttolfer som gravde uttafor her.. historien lyder som følger:

I starten av sommerferien i 2002 trur jeg det var så var jeg stort sett alene hjemme og spillte døgnet rundt, spillte da FireArms til Halflife.. jeg skrudde på maskina mi da på morningen, så var nettet borte, så tenkte jeg, AKK JA.. får vel ringe 05000 da, ojda, ikke noe signal med telefonen hva har skjedd? så løp jeg ned trappa, og gikk inn på "teknisk rom" der så jeg at LINJE på isdn boksen ikke lyste, etter det løp jeg ut på verandan og så 3 kjøttolver stod å så på en kabel splitta i 2, en gravemaskin ved siden av, LOL tenkte jeg da..

edit: Taz, har chello hos moren min, digger linja, sinnsykt bra ping! og ikke så ofte nede, hender jeg på restarte modem da. Har online ADSL her, men har tenkt å bestille ny ISP straks. dersom det ser ut som om ikke telenor setter opp uthastighet kan det værsågod å miste en kunde til. Jeg er litt avhengig av inn og ut, sitter mange på linja her hjemme, 4 pcer.. Jeg og min spillende bror, min mailende og sikkerhetsnedlastnende far, og altmuligrart MEG, og ste søstra mi..

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

http://itpro.no/art/5453.html

De nye hastighetene lyder som følger.

704/128 1GB blir satt opp til 704/128 5GB - 349,-

704/128 10GB blir satt opp til 1024/256 20GB - 399,-

1024/256 30GB blir satt opp til 2048/256 30GB - 549,-

1024/256 fri nedlasting, blir satt opp til 2048/256 fri nedlasting - 749,-

Som følger av dette blir Telenor nå en av de billigste leverandørene på markedet.

Noe som er ganske skuffende er at de ikke setter opp ut hastigheten i samme slengen. :wow:

Lenke til kommentar
Kansje noe og glede seg til ? les mere her http://www.digi.no/php/art.php?id=101448

Jeg blir kansje nøtt til og avbestille hos NextGenTel da :cool:

Jeg har hat nextgentel i en mnd og er super førnøyd med linjene de har det har også sperra for masse vi av virus jeg har ikke no virus progam i det helle tatt og pcen min funker fett sitter og download er endel og så nextegent har superraske linjer! holder 1084 kb på iteavisen helle tiden!

anbefaler deg det :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...