mats A. Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er det noen som vet hvor man kan få hjelp til å lære seg dette programmet?? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Google er din venn... Hadde du tatt deg tid til å søke der så hadde du funnet tusenvis av sider med det du spør om. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 bruk hjelpfunksjonen til premiere, den er helt utrolig og dekker mye Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Fant ingen hjelpe greier jeg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 bruk kazaa eller noe sånt trykk på dokumenter og skriv adobe premiere Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg tror det følger med en hjelpefil (det har i hvert fall jeg) som du kan finne mye nyttig informasjon i. Eller er mitt tips at du bør prøve deg frem... Du kan også søke på google etter turorials til dette programmet, tror foresten du finner linker til tutorials-sider dersom du kikker igjennom det som er postet i dette forumet de sener ukene. Og dersom du sliter med noe konkret, så er det stor sansynlighet for at noen andre har lurt på det samme, og da kan det være lurt å søke/lete i forumet, og dersom du ikke finner noe, er det helt sikker noen som kan svare på det du lurer på her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå