tripper Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 I forbindelse med skolen, trenger jeg å overføre store filer fra en pc på skolen og til min hjemme pc. Er det måter jeg kan gjøre dette over nettet (ikke mail)? Finnes det prog vare slik at jeg kan overføre filer til min hjemme pc. så lenge den står på logget til nettet? Lenke til kommentar
viggo Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 sett opp ftp server på maskinen din hjemme eller bruke msn/icq eller bruke mirc Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hvis det er en skole er det nesten garantert sperret for FTP trafikk Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Last ned remote administrator fra download.com og innstaler på begge maskinene. da ka du føre over filer ++++ Lenke til kommentar
NuB Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hvis man kjører Serv-U med tanke på filbytting og forflytning må begge parter ha dette eller holder det at den ene har WS FTP? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Quote: On 2002-03-24 18:39, NuB skrev:Hvis man kjører Serv-U med tanke på filbytting og forflytning må begge parter ha dette eller holder det at den ene har WS FTP? For filoverføringen, så må du ha en ftp-server (f.eks. Serv-U) og en ftp-klient (f.eks. WS_FTP). Du kan ikke overføre ifra Serv-U til Serv-U. Lenke til kommentar
tripper Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 det ble bulletproof. fungerer bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå