Minati Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei! Mange snakker om å låse opp barton. Hvordan gjør man dette? Eventuelt en beskrivelse Takk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Her var en fin guide... Kan være litt risky å gjøre det da, cpu'en kan fort bli ødelagt om du ikke er forsiktig. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 kan prosessoren ødelegges teknisk ved å gjøre det, eller må man passe på at man ikke ødelegger den fysisk?, tror dere det funker på en xp2500 også? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det funker ikke, prøvde flere ganger, forsøkte også å forme surret tråd som en "hestesko" å sette den nedi socket..... ingen av delene funket... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Har du prøvd dette da? Er enda litt mer risikabelt, men om du vil så... Edit: Feil url... Endret 15. mars 2004 av Goophy Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 nei, har ikke helt shønt hvordan man cutter og linker bridges enda, hvis bare en norsk side kunne postet en guide om dette..... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 vet denne tråden er litt gammel, men om noen skulle lure. for å kunne stille multiplieren høyt må man modde litt. den veiledningen der var veldig dårlig + jeg tror den var feil (den gjelder altså ikke oss som allerede har tilgang på 12,5) jeg sitter her og fant nettop fram til det jeg lette etter. her er link til en annen topic_ http://forum.overklokking.no/index.php?sho...ic=187641&hl=xp en "forandrer" altså CPUen til en mobil prosessor, men som altså egentlig ikke er det. (eller?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå