chriss Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg spør helt enkelt, hvilken kabinett er best til under 900 kr med strøm? Den trenger ikke å se kul ut eller noe. (fint om den er svart) Den må ha plass til 1 floppydisk,minst 2 dvd enheter og selvfølgelig 2-3 hd'er Viktig at den er støysvak (helst med 120mm vifter). Hvor får jeg kjøpt denne? Takker for alle innspill! Mvh Christian Lenke til kommentar
chriss Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hvordan er støyen på denne? Har blitt anbefalt 120mm kabinett-vifter, er det stor forskjell mellom 80 og 120 mm vifter? Pc'en skal stå i stua så det er viktig at den er støysvak. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er ikke så veldig mange alternativer med 120mm vifteplasser. Jeg vet at Compucase har noen, du finner de på www.microplex.no, men jeg tror muligens ikke budsjettet ditt strekker helt til. Støy fra kabinettvifter i Chieftec-kassen er ikke noe problem så lenge du bruker stillegående vifter, f.eks 12 db Papst. Strømforsyningen kan jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
chriss Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Oki Takk for svaret! Kan sikkert strekke meg til rundt en 1000kr. Har sett litt på dette kabinettet. noen som har noen erfaringer med den eller? hvilken strømforsyning burde jeg velge? Sorry. men jeg har 0 peiling. Tusen takk for alle innspilla! Endret 15. mars 2004 av chriss Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg vil anbefale dette kabinettet: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=992...lAction=details Har en stille og god strømforsyning.... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Jeg vil anbefale dette kabinettet: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=992...lAction=details Har en stille og god strømforsyning.... Dette er nok det beste kjøpet. Du får strømforsyning som koster 600kr hvis du kjøper den løs. Den er nesten lydløs. Endret 15. mars 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
chriss Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Tusen takk for tipsene! Går nok for H600B Men kommer det med noen vifter eller må jeg kjøpe det ved siden av? Hvilken burde jeg kjøpe, og hvor mange i så fall? Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det følger med en 80mm vifte,men den bråker litt. Jeg har to 80mm papst vifter (19db),og de funker bra til mitt bruk. Lenke til kommentar
chriss Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Har du da tatt ut den orginalvifta som følgte med ? Hvordan har du stilt viftene, hvordan burde man gjøre det? (hvem skal blåse luft inn og ut av kabinettet?) Jeg er helt nybegynner på dette området. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Bør blåse inn nede og ut oppe. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 komplett gå for dette har det selv og det er helt best!!!!!! god strømforsyning og mye plass!! Lenke til kommentar
chriss Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hvordan er dette kabinette på støy da? Er strømforsyningen stillegående?? Hvordan kan man "se\lese" at strømforsyningen er stille. Er det noe man kan se etter? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hvordan er dette kabinette på støy da? Er strømforsyningen stillegående?? Hvordan kan man "se\lese" at strømforsyningen er stille. Er det noe man kan se etter? psu støyer nok litt, er nok ikke helt like god som aopen sin. Men, dragon-kassene er genuint gode kabinetter tho, *har* Lenke til kommentar
chriss Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Trur jeg kommer til å bli fornøyd med enten Dragon eller Aopen kabinettet. Har faktisk blit enda mer usikker nå en det jeg var før. Noen som har Aopen sitt kabinett? hvordan er den da? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Air Silver Her får du med 2 stk 120mm vifter, tempmåler m/LCD og viftestyring. Fortron-Source FSP300-60PN(PF) PSU med 120mm vifte. Totalt ca 1050,- inkludert alle vifter, tempmåler og viftestyring. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 visst du har råd ville jeg gått for dette fra Antec. skal være veldig stille og bra kvalitet. ellers har du H600B fra aopen som er et billigere alternativ, men har "bare" plass til 80mm vifter.. men blir levert med stillegående psu dette og. Lenke til kommentar
chriss Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Antecen hørtes kjempebra ut! koster litt mer en det jeg hadde tenkt til. Men skal ikke se bort i fra at det blir den. Bedre å legge til litt penger å få noe som er bra med en gang, enn å kjøpe billigere og kjøpe nytt etter noen par år. Noen som har andre forslag. Støste kravet mitt er at den burde være støysvak. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Da går du for Antec,siklet en stund på det kabinettet selv Men hvis du vil ha billig så vil jeg fremdeles anbefale H600B,du kan jo lese bruker innleggene hos hw.no også. Lenke til kommentar
chriss Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Trur jeg går for antec'en.. har lest litt tester om den. Takk for alle forslagene! burde jeg kjøpe noen ekstra vifter på den eller? eller holder det med det som følger med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå