Digger Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har kjøpt That's Write DVD+R på tilbud hos komplett 50stk. jeg har brukt samme platene bare DVD-R og disse har funket greit så langt men disse som er DVD+R har jeg problemer med. Noen funker helt ok mens det er flere av dem som ikke vil funke.. Har da Nec 1300A med firmvare 1.0A er det noen flere som har samme problem ??? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Kjøpte også disse nylig, har bare brent 5-6 stk, men de fungerte bra. (Teac brenner) Alle brunnet på 4x og fungerer bra i DVDspilleren i stua. Endret 15. mars 2004 av m-kane Lenke til kommentar
kindings Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) har erfaring med DVD-R versjonen fra samme produsent. Min erfaring er at ALLE fungerer bra dersom du brenner på 2x Litt kjipt, men sånt er det å kjøpe billig, har heldigvis "bare" 15 stk igjen av en 25 pk Brant de første med 4x, da var det sånt 50/50 om den klarte hele veien eller ikke. Kan også legge til at jeg også har samme brenner med samme firmware, bare så det er sagt. Det er vel kanskje ikke verdens mest supre brenner, men en grei "vente-brenner". Dvs til dual layer brennerene med høy-hastighets brenning kommer til spotpriser. Endret 15. mars 2004 av kindings Lenke til kommentar
loggon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har også dårlig resultat med That's Write DVD+R med bla. ps2 med That's Write DVD+Rw er derimot enestående også That's Write DVD-R er knald!. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har ikke hatt problemer med disse på min NEC 1100a brenner.. Har brent ut omlag 15 DVD'r uten feil på 4x hastighet. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Håper egentlig at Nec kommer med en firmware sak som løser dette problemet, noen som har prøvd med eldre firmware til Nec 1300 og disse platene? Jeg oppgraderte sef brenneren til nyeste firmware da jeg fikk den Men egen erfaring tilsier egentlig at nyest ikke alltid er best. Endret 15. mars 2004 av kindings Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Heisan! Jeg kjøpte disse platene selv hos komplett. Jeg har også Nec 1300A med firmvare 1.0A og har ikke hadt noen problemer i det hele tatt. Bruker CloneDVD til å brenne med. Har vel brent 10 plater eller noe. Superkonge Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har også dårlig resultat med That's Write DVD+R med bla. ps2 med That's Write DVD+Rw er derimot enestående også That's Write DVD-R er knald!. Det er ikke noe rart det. Spørs hvor gammel og modellnummer din ps2 har. Anbefalt for ps2 er dvd-r. Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har kjøpt That's Write DVD+R på tilbud hos komplett 50stk. jeg har brukt samme platene bare DVD-R og disse har funket greit så langt men disse som er DVD+R har jeg problemer med. Noen funker helt ok mens det er flere av dem som ikke vil funke.. Har da Nec 1300A med firmvare 1.0A er det noen flere som har samme problem ??? Hey! dere med NEC1300a brennere, oppdatere til en ny hacked firmware. dette skal fikse alle problemer. løyste mine med at den brente fint på 4x men når eg sjekket den for bad sectors så var siste gigaen heilt moost. eg bruker --> http://herrie.org/modules.php?name=Downloa...etit&lid=150#dl , og har ingenting å klage om. mange andre som bruker den også. :=) Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har også Nec 1300A med firmvare 1.0A. Har ikke hatt noe problemer med That`s write dvd+r. Har brennt ut ca 40 stk som alle har fungert utmerket til sitt formål. Lenke til kommentar
Digger Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har brent 10 dvd'er nå og de som er brent funker fint de, men det er da at enkelte av dvd'ene 4 stk til nå ikke blir funnet av brenneren???? legg inn media sier proget.. ( nero-Roxio Easy Media Creator-og CloneDVD.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Detta är skivor av ganska hög kvalitet. Detta har vi kanske redan slagit fast. That's Write DVD-R är inte lika bra har jag hört. Är det någon som har problem och vill göra sig av med skivorna och satsa på ett annat märke, skicka ett PM till mig. Anders Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Bruker selv That`s Write-platene og en NEC-1300 med firmware 1.0A, og har ingen problemer. Har aldri feilbrent en plate Lenke til kommentar
Digger Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Platen er jo sikkert gode de har ikke en som er gått i dass enda men det er jo det at det er ikke mulig og brenne på en plate som brenneren ikke finner.. det er det som er cluet her.. Ps!! skal prøve med modda firmware og se om det hjelper, har kun kjørt med orginal firmware til nå.. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Lastet ned hacked firmware, problemet var at jeg ikke så at det var for Iomega klone Nå heter den Iomega ett eller annet, men firmwaren skulle visstnok være den samme som den nevnte 1.08v2, får fremdeles ikke brenne That's write DVD-R med 4x hastighet(2x funker). Problemet er at den kommer til 90-95% også feiler den av en eller annen grunn(buffer og alt er fullt, så det har ingenting med det å gjøre), dette skjer ikke med litt dyrere MORE plater. Må nok bare kjøpe DVD+R neste gang. Forresten noen som vet eller kan gi tips om hvordan jeg kan få inn NEC firmware igjen? Problemet mitt nå er at den heter Iomega og firmware beregnet på NEC finner ikke DVD brenneren igjen. Skulle fått til å rename denne eller restore gammel firmware på en eller annen måte. Den funker jo, men litt irriterende uansett siden den ikke funker på de platene jeg har så mange av. Endret 17. mars 2004 av kindings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå