Gå til innhold

Er dette en god LCD skjerm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan fortelle svært lite om den skjermen der siden jeg aldri har fått prøve denne...

Min erfaring er at man får hva man betaler for.....

Finner ikke ut om den er ISO 13406-2 sertifisert, og jeg reagerer på responstiden her. 15 ms høres for godt ut til å være sant.

Men den har DVI og det er et godt tegn...

Men jeg kan dessverre ikke hjelpe.

Lenke til kommentar
kan fortelle svært lite om den skjermen der siden jeg aldri har fått prøve denne...

Min erfaring er at man får hva man betaler for.....

Finner ikke ut om den er ISO 13406-2 sertifisert, og jeg reagerer på responstiden her. 15 ms høres for godt ut til å være sant.

Men den har DVI og det er et godt tegn...

Men jeg kan dessverre ikke hjelpe.

Jeg tenkte også noe av det samme da jeg fant denne skjermen. Billig, brukbare spesifikasjoner, og en helt utrolig responstid bruker vanligvis ikke å høre sammen. Du har kanskje rett i at det er for godt til å være sant, men jeg har uansett lyst til å prøve denne skjermen. Har jo heldigvis angrerett.

Denne skjermen må da være et godt testobjekt *Hint* *Hint* ;)

Lenke til kommentar
Jeg har bare hatt positive erfaringer med ADI og Hansol som Komplett selger en del av. Ingen problemer, ingen dødepixler og bra kvalitet på bildet.

Er frista til å spørre, hva slags merker pleier du å bruke? Noe sier meg at du aldri har hatt en Eizo for å si det sånn(skjermer du har overtatt når de er 5 år gamle tells ikke). Både Hansol og spesielt ADi er det jeg ser på som drittmerker. Av og til dukker det opp godbiter som gir mye for penga, men stort sett så er det dårlige greier.

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Skjermen er nesten for god til å være sann. Men etter prisen å dømme, må det være en hake. For å skape liv i tråden igjen, har jeg funne fram til info, her. Har ikke så mye peil på sånt, men mangen av dere får vel noe ut av det.

Det står "Vertical: 50-75Hz Horizontal: 30-82KHz". Vil det si at den ikke kan kjøre på mer enn 50hz i 1280 x 1024. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...