Poxgirl Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg er med å bygger opp en ny web portal for world wide gaming som lanseres om 1 måneds tid... Prognosene er at denne siden kommer til å være en av verdens største innenfor Online Gaming om 2-3 år. Er du 18 år eller eldre som har erfaring innenfor online gaming så er du en person jeg kunne tenke meg å chatte litt med.. Tror faktisk du kunne tenke deg å høre hva jeg sitter på.. Har du et talent innefor utvikling av spill? Mail meg. Poxgirl Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hva med 16 år og 3 mnd erfaring med 3Ds max?? hehe. Eller 1 år erfering med Maya 5.0 ?? Lenke til kommentar
Poxgirl Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Bra! 16 går det! Send meg en e-mail så skal du få mer info av meg Det er SÅÅ kult!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 chatte om hva ?? spilling .. har spilt mye rart online men er det du er ute etter .. ?? tipper du er ute etter personer som kan anmelde spille og sånt ikke sant ?? Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) vis det er poxgame eller hva det heter å hold dere unna det er et pyraminde spill en i guilden jeg er i tok en på fesken på mirc loga samtalen den finner du her http://www.home.no/kjellfinn/pryramidepropaganda.txt det er deusten ulovlig å drive med det og reklamere får pyramide greier håper moderator banner deg Endret 19. mars 2004 av Spiffen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Reklamering på forumet er ikke tillatt så posten stenges. Hvis dette handler om noe som bare i det hele tatt ligner på det som kanskje kan omtales som et pyramidespill så bør du ikke prøve deg igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg