LuftWaffel Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har kjøpt ovennevnte hovedkort for en billig penge. Kortet var returvare i butikk, hvor kunden ikke har fått kortet til å virke. Utover det var det ingen opplysninger om hva som kunne være feil, annet enn kanskje nb vifta var død. Tok sjansen og håpet på at brukerfeil var årsak til problemet, men desverre. Kortet er like dødt hos meg. Noen tips til feilsøk før jeg kasserer kortet og kjøper nytt? (vil så gjerne prøve min athlon xp mobile som kom i posten i dag...) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvor kjøpte du det fra? Om du kjøpte som demovare på komplett e.l så har du fortsatt garanti. Starter pcen opp i det hele tatt? Prøvd å resette cmos? Bytte minneslot osv? Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Har resatt cmos, og byttet minneslot. Ingenting starter, vifter el. Kortet kjøpte jeg på opphørssalg for under 200kr. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Åja. lyser den lille røde led'en nederst på kortet når du har kobla til psu og slått på strøm? Lenke til kommentar
blå Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har du prøvd med annen strømforsyning? Kjøpte samme hovedkort og måtte sette inn en annen strømforsyning for at det skulle virke. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Begyner vifter og gå? Satt i PowerSwitch riktig? Prøv og snu den 180 grader. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 PWR SW trenger ikke det tror jeg. Det er bare LED som er avhengig av pluss og minus eller polaritet tror jeg de kaller det Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Prøvd alle tips + litt til. Takk for hjelp men har bitt i det sure eplet og kjøpt nytt. Har endelig fått prøve min nye mobile athlon Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 mobile athlon på vanlig hk?? er det jeg som ikke henger helt med i svingene? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 PWR SW trenger ikke det tror jeg. Jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå