drevils Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Jeg skal kjøpe nytt minne til en bærbar maskin. Jeg på jakt etter typen "256MB PC 266 DDR SO DIMM, 144 Pin JEDEC". Jeg har sett etter det i en del webshopper men finner ikke noe som passer, de fleste har bare 200 pins av den typen . Noen som vet hvor jeg kan finne dette? Og hva er "JEDEC" ? Endret 15. mars 2004 av drevils Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) hva slags merke er maskinen din? spesifikasjon osv. kanskje du kan høre med maskinleverandøren? EDIT: Dessuten, så tror jeg du mener SO-DIMM brikker Endret 15. mars 2004 av ridgea Lenke til kommentar
drevils Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Maskinen er en Fujitsu Simens Amilo D. Har funnet noe minne i webshopper utenfor Norge, men vil helst kjøpe fra norge. Har hatt problemer med de utenlandske før. Er nokk SO-DIMM ja, tastene sitter liksom rett ved siden av hverandre Lenke til kommentar
drevils Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Kjøpte 200 pins, funka fint det. Selv om det stod at det skulle være 144 pins Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 om du søker på google så finner du. Fant sjøl samme sort minne til min bærbare i flerne webshoper ved et et søk på google. Bestilte fra en engelsk jeg. husker ikke hvilken det var, men det finnes der ute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå