Nimzo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 CREATE TABLE guests ( guest_id int(4) unsigned zerofill DEFAULT '0000' NOT NULL auto_increment, guest_name varchar(50), guest_email varchar(50), guest_time timestamp(14), guest_message text, PRIMARY KEY (guest_id) ); Jeg får følgende error: #1064 - You have an error in your SQL syntax near '( 4 ) unsignedzerofillDEFAULT '0000' NOT NULL AUTO_INCREMENT , guest_name va' at line 1 Jeg har prøvd å sette alt etter (4) i brackets slik; [unsigned] [zerofill] osv. men det hjalp ikke. Hva er galt? btw så er dette hentet fra en tutorial. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Dette her funka i phpmyadmin ihvertfall CREATE TABLE `guests` ( `guest_id` INT( 4 ) UNSIGNED ZEROFILL DEFAULT '0000' NOT NULL AUTO_INCREMENT , PRIMARY KEY ( `guest_id` ) , `guest_name` varchar( 50 ) , `guest_email` varchar( 50 ) , `guest_time` timestamp( 14 ) , `guest_message` text ); Lenke til kommentar
jrz Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 fungerte for meg også.. i phpmyadmin. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Den første skal fungerer den også, hvilken versjon av mysql kjører du? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Den første skal fungerer den også, hvilken versjon av mysql kjører du? phpMyAdmin 2.5.3 MySQL 3.23.58 Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Dette her funka i phpmyadmin ihvertfall CREATE TABLE `guests` ( `guest_id` INT( 4 ) UNSIGNED ZEROFILL DEFAULT '0000' NOT NULL AUTO_INCREMENT , PRIMARY KEY ( `guest_id` ) , `guest_name` varchar( 50 ) , `guest_email` varchar( 50 ) , `guest_time` timestamp( 14 ) , `guest_message` text ); Når jeg pastet inn dette funket det.. takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå