bjaa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hallo Jeg har problemer med å få koblet opp til Steam. Her legger jeg ved et screenshot: Jeg har prøvd å reinnstallere Steam 3 ganger, og det vil enda ikke virke :/ Noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Altså "...please" også er det ikke mer? Det ikke mulig å dra seg lengre bort for å se hva mer som står? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har du slettet clientregistry.blob? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Fant ingen ting når jeg søkte i registeret...Slettet ALT som ser ut til å ha noe med Steam å gjøre, i registeret altså... Vil fortsatt ikke virke :/ Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hmmm, jeg søkte litt på Google ei stund etter jeg svarte sist, glemte å nevne det, men: Resultatene så ikke bra ut, kom over en med samme problem, han hadde prøvd alt, men fant ikke noen løsning, så tror han gidde opp Steam da. Siste anbefaling jeg kan komme med: Du har reinstallert, MEN har du brukt samme Steam om og om igjen? Jeg ville prøvd følgende: 1. Avinstallert Steam, fjernet alt som ble liggende igjen manuelt etterpå. F.eks. Steam-mappen. Antar at noen småfiler blir liggende igjen etter avinstallasjonen? Fjernet alle verdier som tilhører Steam i registret, hvis noen ligger igjen der også. 2. Gått på Steampowered.com og lastet ned en ny Steam. F.eks. fra FilePlanet. 3. Kjørt Steam og fått den til å lastet ned alt (ikke importere fra tidligere mapper). Og til slutt testet igjen. Håper det var noe hjelp i dette og lykke til! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 clientregistry.blob er en fil som ligger i Steam mappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå