Same- Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, er Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy noe bra? Kan du spille det på nettet? Bra grafikk? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Spilte demoen og fikk inntrykk av at det var helt likt Outcast II. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, er Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy noe bra?Kan du spille det på nettet? Bra grafikk? Jeg syns det er ganske bra. Hvis du likte Jedi Outkast så skulle du ikke bli skuffa av Jedi Academy. Kan spille det på nett ja, ganske artig å spille "Siege", der har man forskjellige objectives man må gjøre også bytter man side når man har klart alle måla eller tida går ut. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Helt greit. Men jeg synes ikke at det burde fått alle toppkarakterene det har fått. Det blir j***** vanskelig etter hvert... Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er døds tøft i multiplayer i hvertfall! Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Helt greit. Men jeg synes ikke at det burde fått alle toppkarakterene det har fått. Det blir j***** vanskelig etter hvert... Det er f*** meg ikke vanskelig. det er barne mat. hvis du har problemer med sither , så må du bare bruke speed og så gå ned på kne å holde inne slå knappen med sverdet. Det høres kanskje vansklig ut. Men Academy er et meget enkelt spill, som du er ferdig med etter en uke. Internett er kult, men litt laggy da. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 syntes dette spillet var helt ålreit, men lignet litt for mye på JK2 - outcast. ufattelig underholdende på internett, dog Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 syntes dette spillet var helt ålreit, men lignet litt for mye på JK2 - outcast. ufattelig underholdende på internett, dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå