Sigga Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 når jeg spille cs på en eller annen server kommer ofte en feilmelding opp i høyre hjørne: connection problems.... da må jeg gå ut av serven og mister statsen.... noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hadde det før grunnet ustabil internett. Hva har du? Bredbånd? Hastighet? Fra hvem? Ellers stabil? Sjekk eventuelt kabler og sånt. I mitt tilfelle måtte jeg bytte til Catch SDSL. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 har 359k/s linje som vanligvis er stabil fra fjellnett Lenke til kommentar
mungo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 når jeg spille cs på en eller annen server kommer ofte en feilmelding opp i høyre hjørne: connection problems.... da må jeg gå ut av serven og mister statsen.... noen som har hatt samme problem? statshore Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Du har ikke trådløst LAN? Du har sjekke kablene? Og det er ingenting som kan forstyrre forbindelsen i LANet? Hvis du har LAN? Har det kommet nylig? Osv osv osv. Ellers så vet jeg ikke noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå