shnilsen Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 eller går det i det hele tatt? Kjøpte meg en Pen Drive av komplett, tenkte jeg skulle kvitte meg med floppyen. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg bare bootet fra en bootbar DOS diskett og skrev format /s d: og så var PEN disken bootbar. Husk å sjekk om PCen kan boote fra en USB disk Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei. Sjekk denne: http://ucsu.colorado.edu/~shaher/Bootable_USB.html Good Luck Lenke til kommentar
shnilsen Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Helt supert! Dette må jeg prøve. Regner med at "d:" da er pen driven din. Lenke til kommentar
shnilsen Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Yea! Der var den takk for gode tips. Jeg forteller hvordan det går! Lenke til kommentar
shnilsen Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Det gikk jo bra helt til jeg satte den inn i fronten på pc'en. hadde satt inn pluggene på usb 2.0 feil Sånn kan det gikk. Men da vet jeg det til jeg får kjøpt en ny Pen Drive. Takk for tipsene uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå