Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg har hørt, har apple fått mye pepper for iPodene sine batterier. Liten batterikapasitet, pluss at de blir redusert etterhvert. Gjelder dette bare de "gamle" iPodene, eller er dette et problem som også følger med de nye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som har sagt her før at i neste generasjon iPod skulle batterikapasiteten forbedres betydelig, er dette sant???

Og i så fall, når kommer neste gen???

rykter. atter rykter.

Men vi no tro at de forbedrer batteri tiden, siden der er det eneste negative.

Har jo valget, stor mp3'spiller, godt batteri

liten mp3 spiller, dårlig.

8 timer batteri tid holder for de fleste

Lenke til kommentar
de nye og. de er dårligere. kjøp ekstra batteri som du fester på baksiden, da blir det bra

Ekstra batteri?

Hvor får man tak i det, og hva koster det?

8-timer er greit hvis det er det man fakisk får! men problemet har vel vært at kapasiteten etterhvert har blitt svekket, sånn at batteriet varer stadg kortere

Lenke til kommentar

du kan kjøpe ekstra batteri fra apple store... sjekk ut nettsiden deres...

Det skal visstnok holde i ekstra 15-20 timer eller noe sånt...

Men etter som jeg har hørt er det generelt dårlig batterikapasitet som er problemet... det er noen som har fått problemer med batteriet har tapt seg veldig over kort tid... dette skal egentlig ikke oppstå... men i lys av dette har apple lansert en kampanje som sier at hviss batteriet taper seg i løpet av fem år eller noe sånt, så får du kjøpt nytt batteri til en veldig billig penge...

Lenke til kommentar
Men etter som jeg har hørt er det generelt dårlig batterikapasitet som er problemet... det er noen som har fått problemer med batteriet har tapt seg veldig over kort tid... dette skal egentlig ikke oppstå... men i lys av dette har apple lansert en kampanje som sier at hviss batteriet taper seg i løpet av fem år eller noe sånt, så får du kjøpt nytt batteri til en veldig billig penge...

Sist gang jeg ringte og sjekket prisen på skifte av batterie skulle Apple ha 2000 flate for det. Vil ikke akkurat kalle det billig.

Lenke til kommentar

Jeg så et eller annet sted at de hadde kommet med den kampanjen nå at det ble billigere å skift batteri HVISS det hadde tapt seg...

De iPod'ene som produseres nå er det akkurat like dårlig batterikapasitet på som de de produserte for en uke siden :p

Men denne generasjonen(3.) gjør de ikke noen forandringer på batteri eller noe sånt...

(det vil si at det fortsatt er litt dårlig batterikapasitet på de som produseres nå, i forhold til andre mp3-spillere(som igjen er mye større og dårligere etter min smak...

) Det gjør de på neste generasjon i så fall...

Men det eneste jeg lurer på er om det er noen her som vet når nester gen. kommer???

Endret av Meg sjøl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...