Uin Viel Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei har fått i oppdrag å lage ne hjemme side om en hund. Jeg fikk oppdraget av moren til en venn, han skal også være med å lage siden. Vi får jo penger så da er det verdt å lære seg det Men han er absolutt blank på hjemmeside mekking. Mer blank en meg!! Lurer på om dere har noen forslag på hvordan siden burde se ut, husk det er om en hund. Takker for svar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Som et hundehus, med klikkbare skilt elns Hadde vært litt originalt iallefall. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hei ikke dum ide prøver å få til noe slikt Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Noen forslag til farger? Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Noen forslag til farger? Rødt hus, blåe skilt? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ville hatt et rødbrunt hus, jeg. Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ville hatt et rødbrunt hus, jeg. Etter litt omtanke jeg og. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Finn deg papir pg blyant og begynn å tegn en layout. Når du er fornøyd kan du gjøre den digital og poste den her for slakt Lykke til! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Finn deg papir pg blyant og begynn å tegn en layout. Når du er fornøyd kan du gjøre den digital og poste den her for slakt Lykke til! Slakt??? Ja det blir vel det Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Slakt??? Evt partering eller finskjæring. Kommer an på resultatet det. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Her er den klar til slakt Ikke vær for hard nå da Endret 25. mars 2004 av mads89 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Dropp bevel effekten og gjør noe med skriften på huset, og du har et MEGET bra utgangspunkt! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Likte ikke helt fargene. Er ikke akkurat typiske hundehus-farger. Ellers var det meget bra. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg går ut fra at dette er et VELDIG utkast.. Velg andre farger. Originalt, det skal du ha! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 <kritikk> Flott utgangspunkt ja! Men som PC sa; dropp så mye Bevel/Emboss, prøv heller å lage "3D" effekten selv (kommer det fra meg som ikke kan leve uten bevel... ). Bytt farge på huset, og fiks de kantete hjørnene med litt AntiAliasing. Og blir det ikke litt liten plass å skrive på hvis det bare skal være snakkeboblen som det skal skrives i? Kan vel gå med mindre skrift skulle jeg tro, men det beste er vel å prøve å lage et større innholdsfelt? </kritikk> Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Flott utgangspunkt ja! Men som PC sa; dropp så mye Bevel/Emboss, prøv heller å lage "3D" effekten selv Hvordan? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg går ut fra at dette er et VELDIG utkast.. Jepp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ...eller bare drit i hele "uthevinga" og kjør flatt (som jeg tror dette designet hadde gjort seg mye bedre). Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Flott utgangspunkt ja! Men som PC sa; dropp så mye Bevel/Emboss, prøv heller å lage "3D" effekten selv Hvordan? Du kan jo legge til en lys stripe av hovedfargen innenfor det svarte, slik som i pixleart, så legge en litt mørkere nyanse av den lyse fargen, helt til du kommer til originalen. Eller prøve deg på Smudge Tool, men den er vel kanskje for litt viderekomne, og funker kanskje best på tegninger?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå