Gå til innhold

sE T630 VS E700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste T630 er bedre på er vel at den har bluetooth og bedre batteri.

E700 har mer minne, langt bedre display, bedre kamera, raskere GPRS, bedre/raskere java osv.

ja..og den har bedre design og er mindre og lettere. tenkte litt på t639 før jeg kjøpte e700. sikkert konge mobil. men e700 er minst like god :)

Lenke til kommentar

Jeg ville for det første, _giddet_ å poste tilbake meldinger i mine egne tråder (noe 'siggetheman' sier han ikke gidder.)

Og for det andre, ville jeg valgt T630, simpelten fordi den har blåtann, og fordi jeg hater kamskjelltelefoner.

Lenke til kommentar
Eneste T630 er bedre på er vel at den har bluetooth og bedre batteri.

E700 har mer minne, langt bedre display, bedre kamera, raskere GPRS, bedre/raskere java osv.

ja..og den har bedre design og er mindre og lettere. tenkte litt på t639 før jeg kjøpte e700. sikkert konge mobil. men e700 er minst like god :)

mente selvsagt T630 og ikke T639 :blush:

men smaken er som baken, de som liker kanskjell foretrekker kanskje e700, men t630 har jo bluetooth for de som trenger det, men på andre siden så har den lite minne og dårligere kamera enn e700.. vet ikke åssen det er med skjermen jeg, men samsung er jo kjent for å ha veldig gode da. men for meg virker begge som et godt valg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...