Gå til innhold

babak på ebay

Anbefalte innlegg

JEG SKREV:

skal bestille iaudio cw300 245mb fra USA, og har hørt at "babak" er en grei fyr som skriver på pakken at det er "gift" og alt det der. Men hvordan kommer man i kontakt med ham? Må vel være noen av dere som har handlet med ham som har e-mail adressen hans? Har prøvd å kontakte han via ebay, men ikke fått svar

BLIB SKREV:

Uhm, du spør i en lydkort-kategori på et Hardwareforum om hvordan du kan få kontakt med folk i USA? Greit, det handler om et lydkort, men det er allikevel en MEGET feilpost. Stenges :/

--------------------------------------------------------------------------------------------

For det første, det handler IKKE om et lydkort, men om en mp3 spiller. Så vidt meg bekjent går dette under kategori "lyd og musikk" som er med i navnet på dette forumet. For det andre er det MEGET relevant å spør om hvordan man får tak i en person som 7-8 brukere i dette forumet har hatt kontakt med. Hvordan du kan få dette til å bli en feilpost, det er for meg et stort mysterium. Håper du er voksen nok til å la folk få svare meg på dette, og ikke stenge dette emnet også.

Håper på svar fra "Babak-brukere"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne posten her, ikke sant? Dette egner seg jo under " Lyd, lydkort, høyttalere, musikk" vil jeg si...

Blib, en kommentar? Var vel litt rask ute der? Hvor burde den postes?

Og kan man ikke la det ligge en "shadow"-post når poster flyttes? Ellers blir det så vanskelig å finne dem igjen... ;)

Lenke til kommentar

Hvilke kategori skulle jeg skrevet det under da? "Kom-i-kontakt-med-amerikanere-som-selger-mp3-spillere-og-er-villige-til-å-sende-til-norge-gruppen"? Leste i poster tidligere at 7-8 personer har handlet av Babak og anbefaler han sterkt. Da må det vel være lov å spørre hvordan man kommer i kontakt med fyren? Ellers vil jeg si det er lite relevant å nevne personen i det hele tatt, noen faktisk en "moderator" gjorde først! Nei, blib, du må nok spise hatten din og innse at du har gjort en feil, hvis ikek du er så maktsyk at du sletter denne posten og da

Endret av Wiesen
Lenke til kommentar

Den er feilpostet fordi du ikke stiller et spørsmål som omhandler MP3 spilleren, men hvordan du kommer i kontakt med en person du har kjøpt et produkt fra. Det er i praksis uinteressant hva du eventuellt har kjøpt fra han.

Hvis du har lest tidligere om personer som har handlet med han, er det bare å sende en pm til de personene.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Har en moderator stengt en tråd så er det en grunn til dette, det har ingenting å si om det er en god grunn eller en "tåpelig" grunn. Det man i såfall IKKE skal gjøre er å starte en ny tråd med samme innhold + en klage.

Respekt dine moderatorer.
Lenke til kommentar

Herregud, hvis ikke dere vet hva det er snakk om så hold kjeft.

Det er klart det finnes tåpelige grunner til å stenge poster! Det er et forum dette her, ikke noe forbanna totalitært styre!

Blib: cw300 iaudio 256mb er IKKE et lydkort, men en mp3 spiller!

Orjanp: jeg har ikke kjøpt men skal gjøre det (hvis jeg får tak i ham da)

Hvis noen mener at det absolutt var en feilpost, går det jo an å svare høflig, og kanskje gjøre meg oppmerksom på hva som er problemet, evt sende meg en pm, ikke bare skrive "denne posten hører ikke hjemme her" "stenges".

Et forum handler om å dele erfaringer og opplysninger, i dette tilfelle som omhandler kjøp/salg/bruk av lyd, lydkort, høyttalere, musikk".

Endret av Wiesen
Lenke til kommentar
Herregud, hvis ikke dere vet hva det er snakk om så hold kjeft.

Det er klart det finnes tåpelige grunner til å stenge poster! Det er et forum dette her, ikke noe forbanna totalitært styre!

Blib: cw300 iaudio 256mb er IKKE et lydkort, men en mp3 spiller!

Orjanp: jeg har ikke kjøpt men skal gjøre det (hvis jeg får tak i ham da)

Hvis noen mener at det absolutt var en feilpost, går det jo an å svare høflig, og kanskje gjøre meg oppmerksom på hva som er problemet, evt sende meg en pm, ikke bare skrive "denne posten hører ikke hjemme her" "stenges".

Et forum handler om å dele erfaringer og opplysninger, i dette tilfelle som omhandler kjøp/salg/bruk av lyd, lydkort, høyttalere, musikk".

Sålenge brukerene ikke leser retningslinjene så blir det et militært styre ja, hittil ser jeg 2 brudd ;)

Såvidt jeg ser det forsøker du å få kontakt med en person, og det har ingenting med mp3 spillere å gjøre. Greit nok at du skal kjøpe en med det har ingenting med en person å gjøre :)

Stengingen opprettholdes...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...