yeaaaaaah Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Når kan man få Nissan Skyline? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 15. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det er vel nesten mot slutten. etter du har runna løp nr 80 eller 90 tipper jeg. Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Slippe å gjøre hva igjen?????????????? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Slippe å gjøre hva igjen?????????????? Lag et bedre emne neste gang du starter en tråd så de slipper å endre den Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Slippe å gjøre hva igjen?????????????? Lag et bedre emne neste gang du starter en tråd så de slipper å endre den Er det bestemt på forumet at det er bedre at spørsmålene er i emnet? Emnet var Skyline så da er det vel pokker meg greit at jeg kaller emnet det. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Topicen skal beskrive kva tråden er om, slik at forumet blir mest mogleg oversiktelig for dei som skal leite fram informasjon som er aktuell for dei. Visst spørsmålet står inne i tråden så vil det ende opp med at folk lager nye tråder istaden for å leite fram eldre tråder som omhandler akkurat dei samme tinga. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 kan hende Anubizzzz har rett.. men trodde det var ca level 50-52,men mulig jeg tar feil her.. var iallefall langt ut i spillet(lenge siden jeg spilte det) Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 er vel den siste bilen du får så den ligger vel rund oppdrag 90 Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Rundt race 80! Fikk nettop tak i den Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Slippe å gjøre hva igjen?????????????? Lag et bedre emne neste gang du starter en tråd så de slipper å endre den Er det bestemt på forumet at det er bedre at spørsmålene er i emnet? Emnet var Skyline så da er det vel pokker meg greit at jeg kaller emnet det. Skjønner at du er ny ja... Retningslinjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå