chokke Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei! Jeg har en oppgave om radium og trenger info om utvinning, men finner den ikke noen steder. Kanskje noen av dere vet litt om det Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei!Jeg har en oppgave om radium og trenger info om utvinning, men finner den ikke noen steder. Kanskje noen av dere vet litt om det http://www.google.com/search?q=radium&ie=U...UTF-8&hl=no&lr= La meg gjette, du lette i læreboken din og ga opp? Lenke til kommentar
farke Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Radium er et avfallsprodukt etter uran. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 "Avfall" Alle radioaktive isotoper brytes jo ned til andre isotoper etter hvert, helt til alle ender opp som noe stabilt... (Bly?) Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Hvorfor står det "Siste innlegg av farke" nå? Edit: Nå gjorde ikke det lenger, men innlegget mitt telte mot postcount? *Spørre en moderator* Dobbeledit: Beklager, er ikke vant til å bruke "forum"-kategorien Endret 16. mars 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Rette måten å gjøre dette på er å benytte seg av Tilbakemeldinger til moderatorteamet kategorien og spørre der. Ellers så vet jeg ikke hvorfor dette forumet er rettet opp mot postcount telleren når resten av Off-Topic-delen ikke er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå