ekarlso Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette kabinettet: Yeong Yang Cube Server Tower YY-0221 skulle egentlig fått det gratis for testing, men det ble problemer med frakten Endret 15. mars 2004 av zykes Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette kabinettet:Yeong Yang Cube Server Tower YY-0221 skulle egentlig fått det gratis for testing, men det ble problemer med frakten Sikkert i japan Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette kabinettet:Yeong Yang Cube Server Tower YY-0221 skulle egentlig fått det gratis for testing, men det ble problemer med frakten Sikkert i japan han hadde et spørsmål, svar om du vet, hold kjeft om du ikke vet *slap* Lenke til kommentar
gather Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg mener å ha sett det på en butikk... skal prøve å finne link når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 ok, det kan gjerne være at lille erik faalesen vil ta det inn på microplex .... hvis han er i godt humør denne mnd da Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 www.serverscases.com Lenke til kommentar
Bach Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Var en tråd på dette tidligere. Resultatet mener jeg var at det kunne bestilles fra http://www.yeongyangshop.de/ eller en webshop i Sverige. Uansett blir det toll, moms og sikkert en dyr affære. Edit: Et alternativ (funksjonelt sett) kan muligens være Chenbro SR103 hos Microplex. Endret 16. mars 2004 av Bach Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 hah, håper de tar det inn snille microplex! Lenke til kommentar
Raider Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 De eneste i norge jeg vet om som hadde den var databutikken.com\no elns.. men er vist ikke inne nå menne en mail burde ikke skade dem hvis de noen gang svarer tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå