SantaClaws Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Bildet Slik ser prosessoren til Nordic Hardware .SE ut når de tester den... Er det bare meg, eller er det "litt" for mye arctic silver på avveie for å få et stabilt resultat ??? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 um, er det ikke sølv korn i AS? vil det ikke da muligens kortslutte CPU hvis man sprer det utover så mye?? Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Engang jeg var uforsiktig med as nekta pc'n å boote... måtte nok vaske den i sprit littegrann.... (lot den stå nedi et bad med 96% et par minutter...) Har aldri funka bedre... heh.... Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 En.. prosessoren altså, ikke pc'n... Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 SantaClaws Skrevet 15/03/2004 : 15:14 tror du mene EH? ---> En.. prosessoren altså, ikke pc'n... Jeg tror vi forstod det Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 um, er det ikke sølv korn i AS? vil det ikke da muligens kortslutte CPU hvis man sprer det utover så mye?? Jo, sant nok. Men man må vel spre goop'en ganske mye for det Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 um, er det ikke sølv korn i AS? vil det ikke da muligens kortslutte CPU hvis man sprer det utover så mye?? Vel.. jaa. bare ikke få det oppå de der motstandbitene (hva de heter?) Best å få det rett opp kjernen og en liten dasj. Prøvde å planslipe en amd kjerne uten suksess, så jeg har en stor dasj. Jo mer fin overflaten er jo mindre pasta. Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Engang jeg var uforsiktig med as nekta pc'n å boote... måtte nok vaske den i sprit littegrann.... (lot den stå nedi et bad med 96% et par minutter...) Har aldri funka bedre... heh.... Har vasket denne i salo og oppvaskevann. Funket fint det også. Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hvis det er arctc silver og jeg virkelig ser det jeg tror jeg ser, hadde nok ikke den pc'n der fyra. Trur ikke det er sølvpasta jeg Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har vasket denne i salo og oppvaskevann. Funket fint det også. Vaske prosessor i vann? Det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre! Hvor lang tid venta du med å montere? Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har vasket denne i salo og oppvaskevann. Funket fint det også. Vaske prosessor i vann? Det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre! Hvor lang tid venta du med å montere? Det var i forbannelse jeg gjorde det. Monterte vannblokk, hørte knekk, maskinen bootet ikke. Tok av cpu, masse hjulager fett, vasket den i vann og salo og skrubbet skikkelig med kosten. Ristet cpu'en godt etterpå til jeg ikke så noe vann. Monterte den og ja det funket. ca 15 minutt arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå