Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte ADSL fra nextgentel 3.januar. Da sa di at jeg kom til å få alt klart innen 3-4uker.

jeg fikk den ENDELIGE datoen først 20.Februar, men kom noe utstyr til da? NEI.... Eneste som kom var montøren som kunne sette opp en linje inn til huset som jeg ikke kunne bruke:/

 

Jeg gikk noen dager etter den datoen å ventet, før den ble skiftet til 3. mars. Jeg ventet til den dag, men da den dag kom stod en ny dato. 15.Mars...

(Når dette skjedde flippet det ut for mor, å hun avbestilte hele driten. men jeg ringte bare 20min etterpå å avbrøt avbestillingen. det skulle hvis gå fint)

Så når den dagen kom var heller ikke noe klart.

Så ble den endelige daten utsatt til 20. Mars...

Da den 20. Mars kom så FOSVANT den endelige datoen. Nå star det "Tester linjekapasiteten" og en forventet dato på 25. mars.

Jeg ringte inn til di(ventet i telefonen i 4timer) for å spørre hva som hadde skjedd. Det som var unnskyldningen nå nar at når vi hadde avbestilt så hadde telenor lagt ned linjen, så nå måtte alt begynne på ny igjen. (JAAA, det giider vel jeg?)

nå lurer jeg bare på når den endelige datoen vil komme igjen.... kanskje aldri?

 

JEG VENTER NÅ I MIN 12UKE PÅ BESTILLINGEN, AV DI 3-4UKENE SOM JEG BLE LOVET.

 

Sitter nå å prøver å tenke ut noe jeg kan si/gjøre med de for å se om di får fart i sakene. Noen som har forslag?

 

Noen som vet om et selskap som leverer rask, god og ganske billig ADSL i Stavanger? jeg vil bytte.....

 

[ Denne Melding var redigert av: Saviola16 på 2002-03-24 14:07 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NGT suger på support, men de har god hastighet til en billig penge. Mitt råd er å bite tenna sammen og vente! En ting til slutt, forlang en gratis månede eller to for "tort og svie". Vet om andre som har fått det.

 

[ Denne Melding var redigert av: Mentor på 2002-03-24 14:20 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-24 14:06, Saviola16 skrev:

Jeg bestilte ADSL fra nextgentel 3.januar. Da sa di at jeg kom til å få alt klart innen 3-4uker.

jeg fikk den ENDELIGE datoen først 20.Februar, men kom noe utstyr til da? NEI.... Eneste som kom var montøren som kunne sette opp en linje inn til huset som jeg ikke kunne bruke:/


Jeg gikk noen dager etter den datoen å ventet, før den ble skiftet til 3. mars. Jeg ventet til den dag, men da den dag kom stod en ny dato. 15.Mars...

(Når dette skjedde flippet det ut for mor, å hun avbestilte hele driten. men jeg ringte bare 20min etterpå å avbrøt avbestillingen. det skulle hvis gå fint)

Så når den dagen kom var heller ikke noe klart.

Så ble den endelige daten utsatt til 20. Mars...

Da den 20. Mars kom så FOSVANT den endelige datoen. Nå star det "Tester linjekapasiteten" og en forventet dato på 25. mars.

Jeg ringte inn til di(ventet i telefonen i 4timer) for å spørre hva som hadde skjedd. Det som var unnskyldningen nå nar at når vi hadde avbestilt så hadde telenor lagt ned linjen, så nå måtte alt begynne på ny igjen. (JAAA, det giider vel jeg?)

nå lurer jeg bare på når den endelige datoen vil komme igjen.... kanskje aldri?


JEG VENTER NÅ I MIN 12UKE PÅ BESTILLINGEN, AV DI 3-4UKENE SOM JEG BLE LOVET.


Sitter nå å prøver å tenke ut noe jeg kan si/gjøre med de for å se om di får fart i sakene. Noen som har forslag?


Noen som vet om et selskap som leverer rask, god og ganske billig ADSL i Stavanger? jeg vil bytte.....


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Saviola16 på 2002-03-24 14:07 ]</font>


 

NGT er verdt å vente på, samme hvor lenge du må vente. Når du endelig har fått bredbånd fra de, så vil du ikke bytte til f.eks Telenor som er dyrere, tregere og som i tillegg krever pålogging og passord.

 

Som sagt av en annen her... krev en måned eller to gratis. Det tror jeg skal ordne seg. Men jeg kan også forstå at det tar litt ekstra tid når du avbestiller og bestiller i hytt og pine.

Lenke til kommentar

Send en forespørsel til Telenor om priser o.l.l

Telenor er ikke værre en andre leverandører. Det ser så fint ut når andre leverandører kommer på markedet, men så går det en tid så har de like store problemer som de fleste.

 

Så ikke se deg blindt på all utskjelling av Telenor

rundt omkring, henvend deg på en sakelig og ordentlig

måte + hyggelig tone så får du like hyggelige svar .

Det du ikke skal gjøre er å begynne å forlange ditt å datt, det gjør bare at leverandøren din blir sur

da får du den behandlingen som fortjent.

 

 

 

SR1Data.KonsulentTjenester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...