Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Har i det siste fått sansen for redigering, og ville derfor bestille et effektfullt redigeringsprogram. Så AlamDV2, som visstnok er veldig bra, og ville bestille det fra fxhome.com, siden man ikke kan kjøpe det andre steder enn online, da det ikke er en CD, men kun noe man laster ned etter kjøp. Jeg greide, på en eller annen måte, å kjøpe feil software. Jeg kjøpte Chromonater, til akkurat samme pris som AlamDV2, ved en feiltagelse. Jeg sendte en mail til dem etter bestillingen min om at jeg hadde bestilt feil software. Svaret jeg fikk var: Hello, We are very sorry to hear about your problem, but unfortunately once an order has been processed it cannot be changed, as the serial details for the program have already been sent. The FXhome online shop displays the items to be purchased over several screens, giving lots of opportunities to review what is being bought. I'm sorry that there is little I can do to help. If you have any questions please let me know. Regards, Simon CSB-Digital Makan til frekkhet! Hva kan jeg gjøre nå? Jeg skjønner at jeg har gjort en feil, men det må da gå an. Jeg lastet ikke programmet ned da jeg så at jeg hadde bestilt feil program. Ikke registrerte jeg produktet heller. Dette må da gå an å bytte, eller hva? Hva er reglene for kjøp over nettet internasjonalt? Kan jeg bruke en lov som gjør at jeg får pengene tilbake? Værsåsnill, jeg har bursdag i dag, og dette er ikke akkurat den beste bursdagspresangen Endret 15. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
swanky Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Fungerer dette slik at hvem som helst fritt kan laste ned programmet, men de sender ikke registreringskode før du har betalt? I så fall kan jeg godt skjønne at de ikke vil refundere pengene/gjøre endringer i bestillingen. Ut fra eposten deres så virker det jo som om du har fått koden for Chromonater. Du har kjøpt en lisens til dette programmet, og det har du også fått. Om de gjør om bestillingen, så er det jo ingenting som stopper deg i å bruke Chromonater. Hvis du tillegg får AlamDV, så har du jo fått to programmer for prisen av ett. Det er kanskje å trekke det litt langt å kalle dette "frekkhet"... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 OK, så det er ikke mulig å få refundert pengene? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Denne må du ta på deg sjølf. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå