bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) For det første så snakket jeg generelt sett, siden det var slikt jeg tolket meldingen din. For det andre så festes denne som jeg mente han burde gå for til bracketen som kommer med P4 hovedkort. Og siden han har et slikt hovedkort så er det heller ikke aktuelt hvordan eller hvordan ikke kjøleren festes til Socket A hovedkort. Festemetode kan ses her Endret 15. mars 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 men jeg lurer fremdeles på hvordan man på en enkel måte finner ut hvor mange W en vifte bruker. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 For å regne ut Watt så tar du Volt*amper. Hvis du går på siden som det er linket til fra produktinformasjonen på Microplex sine sider så finner du ut at denen viften er justerbar mellom 5V-10,7V med max 6W Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) For det første så snakket jeg generelt sett, siden det var slikt jeg tolket meldingen din. For det andre så festes denne som jeg mente han burde gå for til bracketen som kommer med P4 hovedkort. Og siden han har et slikt hovedkort så er det heller ikke aktuelt hvordan eller hvordan ikke kjøleren festes til Socket A hovedkort. Festemetode kan ses her Det var generelt ment,la bare ikke merke til at det var snakk om P4 til å begynne med... Men siden noen hadde snakket om sokket A tidligere i tråden pressiserte jeg at den type kjøler,på sokket A,bare kan festes med gjennomgående skruer... Var ikke meningen å dra i gang en Intel vs AMD diskusjon... EDIT:skriveleif Endret 15. mars 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Inget problem. Hehe, tok litt i selv. Håper trådstarter har fått svar på spørsmålene sine. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 ja det begynner å hjelpe ja Det stod jo heller ikke noe om i starten at det var p4 det var snakk om heller da, så like mye min feil Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) men jeg lurer fremdeles på hvor mye W viftene mine trekker har RaidMax Scorpio 868 kasse, og bruker de viftene som sitter i. lurer på om jeg skal satse på http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALDV02]denne[/url] eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBRHBUK3BB]denne[/url] ??? den siste takler jo 20W per kanal (noe som høres bra ut) og da skulle det vel ikke være noe problem å koble 2 og 2 vifter sammen?? Endret 15. mars 2004 av Svar Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 hummm har problemer med å få til de linkene sikkelig Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Microplex sine servere er åpenbart nede. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Så lenge du ikke skal koble på en deltavifte på så går det bra med de fleste vifter. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 humm ok takk ble litt klokere nå ja! men hvem av de 2 viftestyringene bør jeg satse på?? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg hadde uten tvil gått for Cooler Master Aerogate II. I tillegg til å alt det harrye med den som LCD skjermen og alle lysene, så kommer det med temperatursensor(tynn probe) som du kan feste hvor du vil. Og den er også integrert harddisk kjøling. Det eneste "minuset" (merk "") er en noe uvant oppstartslyd som de fleste sossierer med at noe er galt som bare pokker med pcen. Men du blir vant med det. Litt dyrere, mye bedre. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hører mye skryt om den Sunbeam reobus da den støtter 20W per kanal. Så langt jeg kan se støtter den andre bare 12W per kanal, men dette har kansje ikke så mye å si?? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 12W pr utgang holder til det meste i grunn. Med mindre du skal ha inn delta vifter som en over sa, da blir det lite, men de aller fleste vifter trekker under 12W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå