sluffy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har et par smågamle 80w høytalere (tror de er på 80w, skal sjekke seinere i dag) og må ha en forsterker til disse. De er på 6 ohm, så jeg må vel ha noe som er 6 eller lavere. Kan noen komme med gode forslag på brukte forsterkere, og ca. pis på hva jeg må betale for noe brukbart. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har fått tilbud på en Sony TA FE 330R. Den er 3 år gammel (han kjøpte den ny da, for 1800) og nå får jeg den for 500,-. Jeg lurte på om noen vet noe om denne, det står 4-15 Ohm bakpå, så jeg kan vel bruke mine 6ohms høytalere. Og så står det 160 watt bakpå, stemmer det? Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 På lydforumet har folk peiling på stereoanlegg. (Nokon av dei gjer iallfall inntrykk av å ha peiling ) Dette forumet her har mest med sjølve musikken å gjera. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg lurte på om noen vet noe om denne, det står 4-15 Ohm bakpå, så jeg kan vel bruke mine 6ohms høytalere. Og så står det 160 watt bakpå, stemmer det? Det bør gå bra det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå