int20h Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ingen Prescott før om 1 måned? Rykter sier at Dell, en av Intels nærmeste samarbeidspartnere, ikke kommer til å tilby ferdige PC-systemer basert på Prescott-prosessoren før tidligst midten av april. Er det problemer i sikte? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Er det problemer i sikte? Det er sansynligvis en løsning i sikte. La oss bare håpe det blir en god løsning på varmeproblemet. Endret 15. mars 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ja jeg håper da virkelig at det er løsninger i sikte og ikke enda fler problemer! Forøvrig ikke veldig rart at Dell ikke leverer maskiner med Prescott. Den har jo foreløpig ingen fordeler ovenfor NW. "Kilder AMD Zone" lol Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 De skal sikkert mekke om på varmeproblemet! Det ordner seg sikkert Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 De bør virkelig gjøre noe med de varmegreiene ja Når jeg hører Dell tenker jeg automatisk på den reklamen med han fyren med det enorme toweret med all slags dippedutter inni og så sitter han og legger kabal, lattis Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det sier vel sitt at Intel har problemer med sin 90nm prosess når deres aller nærmeste partner (in crime?) enda ikke klarer å levere Prescott PC'er... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja overgangen til 90nm gikk nok ikke helt smertfritt får å si det slik. Får håpe AMD har mer flaks så vi slipper enda en brøler. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 lol, AMD zone ja..... kanskje ikke en HELT p&litelig kilde om Intel? selv om de sikkert er seri0se, leser ikke mye direkte fra den siden.. useri0st navn Lenke til kommentar
arcade Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Ser at Dell tilbyr Dimension 8300 med opptil 3,2Ghz med 1MB cache, men at det er 30 dagers leveringstid på disse. Er denne prosessoren av Prescott typen? Prøvde å finne det ut inne på Intel, og der sto det at modeller med "E" betegnelsen hadde 1MB cache. Et annet sted (tror det faktisk var her på hardware.no) så ble E nevnt i sammenheng med Prescott. Does anybody know? :-) Arcade Endret 16. mars 2004 av arcade Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Does anybody know? :-) Alt jeg vet er at Prescott har 1 MB cache og betegnes som "E" prosessorer på samme måte som Northwood-serien med støtte for 800 FSB betegnes som "C" prosessorer. Med andre ord så ser det ut til at Dell har de på produktlisten sin. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 lol, AMD zone ja..... kanskje ikke en HELT p&litelig kilde om Intel? selv om de sikkert er seri0se, leser ikke mye direkte fra den siden.. useri0st navn AMDZone er, slik jeg ser det, ett av de bedre nettstedene for informasjon om AMD CPU-er. Selvsagt er de først og fremt en AMDside, men de legger ei heller skjul på det. Vi hadde Intelzone også, men den er dessverre lagt mer eller mindre død. Mye bedre enn andre siter som liksom skal være objektive. Testene på AMDZone er også forholdsvis bra synes jeg, men ingen av de ligger ute nå etter en diskkrasj hos de... backup hadde nok vært en grei ting tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå