Gå til innhold

Hvor købe Point of View GeForce FX 5900 XT?

cfp999

Anbefalte innlegg

Ser du et sted i posten hans hvor han nevner 9600XT?

Jeg vil aldri anbefale 9600XT foran 5900XT, 5900XT gir mest for pengene.

Hvorfor velge et kort som yter 60% dårligere for 200-300 kroner mindre?. Uansett, personen har bestemt seg for et kort, så da er saken klar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor velge et kort som yter 60% dårligere for 200-300 kroner mindre?. Uansett, personen har bestemt seg for et kort, så da er saken klar.

FX5900XT yter 60% bedre enn R9600XT sammenlagt på bakgrunn av noen utvalgte tester. Men dette blir helt etter hvilkne spill man velger å teste og instillinger man bruker.

Lenke til kommentar

HALLO?

Jeg anbefaler 5900XT.

Les mann, les :roll:

Lenke til kommentar
skal du kjøpe 5900xt, bør du vurdere gainward sitt kort. Har de selv, og er kjempefornøyd. Det er et 5900XT ,selges som 5900 og har Ultra i navnet, så det er lit forvirende

Tak for en meget oplysende diskussion. Og tak til Selle for link. Jeg tror det må blive det.

Lenke til kommentar
Kortet skal flases til ultra og blir et fullgodt ultra kort.

Det er ikke stor forskjell i ytelse på 9800pro og 5900 ultra.

(har 9800pro selv)

Det avhenger av kortet. kommer du ikke til 5900ultra hatighet kan du bare glemme det. 5900ultra har også raskere minne så det er slett ikke sikkert at du får flashet et 5900xt til 5900ultra.

Lenke til kommentar

hmmm, skyt meg ikke, men ett 5900 xt kort yter ikke bedre enn et 9600 xt kort da, nvidia xt står for billigutgaven, og ati står for den dyreste utgaven da.

Men dette var litt off topic. ring til mamoz ¨spørre om di kan ta inn dette kort til deg, er mulig di gjør det, men ville gått for ett som ikke var xt jeg da.

Lenke til kommentar
Er der nogen der ved, hvor man kan få Point of View GeForce FX 5900 XT i Norge? Har ikke fundet en online shop der har det endnu. Tak for hjælpen.

Sjekk bruktmarkedet, ser her at en kar har et han skal ha 1150,-, det må sies å være mye ytelse for pengene..

Lenke til kommentar
hmmm, skyt meg ikke, men ett 5900 xt kort yter ikke bedre enn et 9600 xt kort da, nvidia xt står for billigutgaven, og ati står for den dyreste utgaven da.

Men dette var litt off topic. ring til mamoz ¨spørre om di kan ta inn dette kort til deg, er mulig di gjør det, men ville gått for ett som ikke var xt jeg da.

XT hos Nvidia er biligutgaven, men den yter MYE bedre en radeon 9600XT. Har hatt Sapphfire radeon 9600XT 256 MB, men byttet til Gainward GeForce FX 5900 2,8NS(5900XT). Det yter mye bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...