goODeye Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) HallaiS! Jeg har nettop bestillt en Seagate Serial ATA 160GB disk. Noen som har erfaringer eller meninger om denne typen disker? Tror det skal være en brukbar disk ettersom jeg har hørt... Endret 17. mars 2004 av goODeye Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Eh, dem yter greit og bråker litt Ihvertfall min 120GB fra seagate Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har denne selv. Ikke noe vondt å si. Dessuten har den allerede støtte for native command queing som kommer med serial ata 2. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har 2stk. av 120GB versjonen, er veldig fornøyd Den bråker litt når den jobber, men støyen kommer ikke engang i nærheten av WD disker Ska du hiva ut den stygge IBM disken då? Lenke til kommentar
goODeye Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, eg må nesten hiva IBM'en te helvede ud då ja. Den tar sikkert quelden snart uanz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå