king_pedersen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 funker det bra nå da? Lenke til kommentar
chriss Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Nei det er fortsatt varmt der. Men det er generelt veldig varmt i selve kabinettet også. Så nå har jeg tenkt å bestille ny vifte og nytt kabinett. Så blir det forhåpentligvis mer stillegående også. CPU'en har en varme på ca 70 grader. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg hadde også den temperaturen på CPU.... Skifta kabinett.. Har nå Chieftec Dragon Midi... Temperaturen er nå nede i 53 uten noen kabinettvifter.. Lenke til kommentar
chriss Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Takk det var godt å høre.. Skal kjøpe meg en skikkelig kjøler + et antec kabinett (et som er stillegående) Fint at det ikke bare er meg som har opplevd høye temp på cpu'en. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hvordan er temperaturen dersom du har kabinettet åpent? OM temperaturen da fremdeles er like høy kan dette tyde på at det er kjøleren som er problemet, ikke utluftingen i kabinettet. Lenke til kommentar
Sverdfisk Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) eDIT: BARE skriveleif... Endret 17. mars 2004 av Sverdfisk Lenke til kommentar
chriss Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 husker jeg pleide å ha oppe kabinettet når jeg kjørte "full speed" det vil si XP2600 men er ikke sikker på hva slags temp jeg fikk. men uansett så skal jeg nå kjøpe nytt kabinett og ny vifte. Takk for all hjelpa! Lenke til kommentar
chriss Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Hva mente du sverdfisk? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 husker jeg pleide å ha oppe kabinettet når jeg kjørte "full speed" det vil si XP2600 men er ikke sikker på hva slags temp jeg fikk. men uansett så skal jeg nå kjøpe nytt kabinett og ny vifte.Takk for all hjelpa! Men husk å kjøp et litt romslig kabinett... Lenke til kommentar
chriss Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Er Antec godkjent? det er i hvert fall dette kabinettet jeg skal gå for. Lenke til kommentar
chriss Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Nå har jeg innstallert kabinettet og den nye vifta mi (Den var GIGA stor da, måtte skifte side på vifta fordi den ikke fikk plass) Men i hvert fall så er jeg veldig fornøyd med antec. syntes den kunne være enda mer støysvak da .. menmen.. Det er nok andre enheter som lager bråket. Takk for all hjelpen Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hvor stor er vifta? 120mm?! Lenke til kommentar
chriss Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Jepp det er en 120mm. Den heter "MIST CPU-Kjøler "Frostbite C" for Socket A XP3200+" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå