geddi74 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Skal reise til Sør-Korea til sommeren og lurte på om mobilen vil fungere der? Går det bra med en dualband eller må jeg ha en triband mobil? Eller har de et helt annet system, slik at ingen mobiler kjøpt i Norge vil fungere? Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det er ikke gsm nett i sør eller nord korea. derfor vil ikke tlf din fungere... hverken dual eller triband. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hva er det de har då? LG er jo et sør-koreansk merke, og der er jo en GSM og GPRS telefon. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 En vill tanke er jo at LG lager gsm telefoner for å selge til gsm-markedet. Lurer på om de ikke tjener penger på det også. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 SK Telecom har UMTS nett, og iflg deres nettside leier de ut telefoner som du kan benytte SIM kortet ditt i. Men du bør vel sjekke med din operatør om de har en Roaming avtale med SK Telecom først. Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 SK Telecom har UMTS nett, og iflg deres nettside leier de ut telefoner som du kan benytte SIM kortet ditt i. Men du bør vel sjekke med din operatør om de har en Roaming avtale med SK Telecom først. Takk for nyttig informasjon!!! Fant ut at hverken Telenor eller Netcom har roamingavtale med SK Telecom eller andre teleoperatører i Korea Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det der så litt vondt ut ????? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) var i kashung sørkorea i 1999 hvis ikke eg husker helt feil så mener eg at eg brukte mobilen min der Endret 15. mars 2004 av fenris1979 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå