neon king Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 noen som vet vor jeg kan få kjøpt display for å ha i pcen for å måle temp vifte hastighet cpu speed osv osv for å sette i 1eller 2 5"plasser ellere 3,5" Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Du kan jo bruke denne , Aerogate 2. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 joa men jeg tengte mer på en display man kan trykke på nesten noe sånt som enkelte fjernkontroller har Lenke til kommentar
GSM Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Du kan jo kjøpe en liten touchscreen (slike siom sitteri bil navigasjons anlegg) og modde den in i fronten på pcen. Kommersikkert til å koste et lit stats budsjett Kan nesten garantere deg at du ikke får fatt i touchscreen viftestyring til en overkommelig pris. Gå for den aerogaten du Edit: Herregud som jeg skriver Endret 15. mars 2004 av GSM Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Tror ikke det blir så alt for billig med touchscreen viftestyring gitt. Hvorfor ikke gå for aerogaten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå