yNx Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Noen som vet om et program for linux som kan søke og fjerne virus på en windows disk? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har selv brukt F-Prot i alle år, på DOS i gamledager og nå på Linux. Kan lastes ned gratis, ihvertfall til ikke-kommersielt bruk. Du kan enten laste det ned fra hjemmesida eller fra ftp.frisk.is PS. Hvis windows-disken bruker ntfs blir det litt mer knot å fjerne virus. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, vet at ntfs ikke akkurat er best støttet i linux Får se om jeg klarer å konvertere til fat32. Takk for svaret. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ellers er http://www.ultimatebootcd.com/ alltid kjekk å ha i verktøykassa. Har både F-prot og McAfee. Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 uhm....ikke det at jeg husker helt, men jeg mener at nvcc (norman sitt antivirus verktøy) kan søke igjennom windows partisjoner...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå