Dinsdale Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det som var traumatisk var at grafikken ikke var så kul som jeg hadde trodd. Det som var enda mer traumatisk var at stemningen var latterlig og ikke skremmende i det hele tatt. Håper jeg ikke er sanndrømt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det som var traumatisk var at grafikken ikke var så kul som jeg hadde trodd. Det som var enda mer traumatisk var at stemningen var latterlig og ikke skremmende i det hele tatt. Håper jeg ikke er sanndrømt Hehe... tror nok ikke Doom blir lite skremmende akkurat. Det blir nok heller kilde for noen mareritt enn søte drømmer... Likte marines på Alien VS Predator 2, utrolig skummelt. Hjertet i halsen flere ganger der. Håper Doom 3 vil skremme meg like mye, om ikke enda mer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Tipper Doom3 kommer til å ligge i toppen når det både kommer til grafikk (Valve, ta dere et stev) og "Skrekk-effekt". Kanskje forbedret global ilu.'en kommer til å gi oss en enda mere skremmende opplevelse enn SS2 og Realms of the haunting. (Se skrekk-spill-tråden) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 du kan vel si at du hadde eit mareritt da. (vist du håpar at doom3 skal bli bra) eller kanskje du hadde hatt eit mareritt vist du drømte at det var bra eg har drømt noko liknande, men då drømte eg om stalker. og det var utroleg bra Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 jeg skvatt hvertfall så fært når jeg prøvde den tvilsomme versjonen av D3 at jeg ødelagte stolen til en kamerat.. hoppa på stolen når det plutselig kom frem en sånn kar som skyter ut en slags arm mot deg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det som var traumatisk var at grafikken ikke var så kul som jeg hadde trodd. Det som var enda mer traumatisk var at stemningen var latterlig og ikke skremmende i det hele tatt. Håper jeg ikke er sanndrømt Skjerp deg... DOOM III vil rocke, det vet vi alle. Forresten, hørt om Off topic? Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg tror at Doom 3 kommer til å være ganske skumel. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Drømmediskusjoner har desseverre ikke noe her å gjøre. Det blir rett og slett bare for dumt. Lurer du på om Doom III vil være skummelt får du lage en ny tråd. Stenges Endret 15. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg